• 050930

And more löööve for all of us

Ah, kaldolmar som ar sa gott! Men inte bra for lilla frokens mage forstar jag, stackars Nellie.

Tack for marsipanaggen forresten Tempo Vet inte om du sett det men de har borjat salja en version av dem till jul ocksa, men da i form av snobollar. Precis lika goda.

Slutligen: grattis Marv till 30 veckor, och Uno och Tempo till halvtid! Ser sa mycket fram emot att fa gosa med era bebisar nar de kommer ut!

• 050930

Nu ska jag forresten ata glass till efterratt. Har ju borjat springa lite (las: lunka/hasa mig fram da och da) med tanken att komma i form, men med en svarmor som ar lika stor gottegris som jag har jag en kansla av att det hela ar ganska lonlost. Ja ja.

• 050930

Ok, kanske har mer med min daliga karaktar att gora an med en godisatande svarmor.

• 050930

Ah, har ni fint vader? Och ska ha en traff i helgen? Nu blir jag lite avis faktiskt. Hoppas ni far det jattebra!

Stackars T, okt76. Nar jag var liten sa nagon att man inte skulle svalja druvkarnor for da skulle de fastna i blindtarmen. Total skrona saklart, men jag spottade noggrant ut alla karnor under hela min barndom sa att jag inte skulle fa blindtarmsinflammation...

Dagis: A fick plats pa ett engelsksprakigt pa Ostermalm men vi har i princip tackat nej, kanns inte som det ar vart en 20 min bussresa tva ganger varje dag. Fast det svider lite maste jag saga. Nu hoppas vi pa ett nara oss istallet (samma som ni fatt plats pa Perkan tror jag!) men hur troligt ar det att man far ett forstahandsval?! Naval, vart 2:a och 3:e val verkar ocksa bra, det ordnar sig nog. Lite konstigt bara att var lilltjej blivit sa stor att hon ska ga pa dagis hon ocksa

Vi har varit vid kusten i helgen (i Caloundra narmare bestamt, dar det finns sadana har livraddare webcam.caloundra.qld.gov.au/website/lifeguards/gallery_photos/Image%201158187545.jpg ), och nu ar vi bara "hemma i Brisbane och vander for pa torsdag aker vi till Melbourne. Aaah, det ar jobbigt att vara pa semester...

Kram till er alla, och speciellt till Elis idag!

• 050930

R kom just in och sag vilken bild jag satte in, han var inte imponerad... Forsokte forklara att det mest var pa skoj och att jag inte ens tyckte de var snygga (vem ar snygg i DT:s (=Dick Togs) liksom?) men han muttrade nagot om vad jag skulle sagt om han hade skickat en bild pa tjejer i bikini och gick ut. Hmmm okej da, ett-noll till Robert.

Sa har ar bilden jag hade tankt satta in innan jag hittade den forsta: webcam.caloundra.qld.gov.au/website/lifeguards/gallery/beaches.asp Vi badar mest pa Kings Beach, mycket trevligt. Och bast av allt, vi hade 4 dagar utan svarforaldrarna!!!

• 050930

Va, gillar ni inte Speedos?!!! Na tror bilden ar gammal faktiskt, de livraddare jag sett nyligen har shorts pa sig.

Nu ska jag kolla in lagenheten.

• 050930

Wow! Ljuset! Spisen! Garderoberna! Torkskap! Ahhh, forstar hur surt det maste kannas om det ar nagra som bjuder hogre hela tiden.

• 050930

Njae, han gor det inte riktigt for mig tyvarr. Men jag har inte sett filmen, kanske angrar jag mig nar jag sett den? Ar dock ingen muskelbrud (ha ha, som ni sett, har inte en enda muskel pa min kropp... ), har alltid gillat Daniel Day Lewis-typen mer. Och Jude Law, yumm!

• 050930

Mmmm, konstig historia det dar. Var han inte otrogen mot frun med Sienna dessutom? Men det andrar anda inte hur han ser ut. Har du sett The Closer? Bra film (men det marks att det egentligen ar en pjas) och Clive Owen som extra bonus!

• 050930

Okej, nu ska jag sluta upp med mina fjortis-fasoner och ga och sova. God natt!

Svar på tråden And more löööve for all of us