And more löööve for all of us
Japp, hos oss är en till som börjar vrida på sig vid strax innan sex. Måste köpa mörka rullgardiner .
Japp, hos oss är en till som börjar vrida på sig vid strax innan sex. Måste köpa mörka rullgardiner .
S3, ser att G vaknat tidigt idag också .
Hemma hos oss är vi ganska lika med toleransnivåer. Fast jag tappar tålamodet fortare. Är kanske inte så konstigt heller. T kan sitta och läsa, sitta vid dator etc. och N låter honom vara, men om jag gör det så är hon där direkt och ska klänka, titta och vara med. Så min egentid är betydligt mindre än Ts när vi är hemma. Peppar, peppar så är inte trotset så farligt än så länge, inga raklånga dyk i affärer .
Budgivningen fortsätter. Var lungt sen i går lunch pga diverse saker. Fast enligt mäklaren så är det fortfarande 5-6 st som inte hoppat av.
Pratade med våra kompisar igår som fick en liten son. När deras dotter föddes tog det 63 timmar totalt, Hugo kom ut på tre! Snacka om olika förlossningar.
Två dagar kvar på jobbet och sen är det semester med skidåkning i Sälen. Ja, vi får väl se om det blir någon skidåkning, väderkartan igår visade +10
!
www.erikolsson.se/Pages/ViewObject.aspx&object=1596
Om någon är nyfiken på hur det går för oss...
Ja, eller så kan hon få åka till Sälen och åka skidor. Vi är där så det är bara för henne att ta bussen till Tandådalen och sen gå till stugbyn Solbacken där vi bor !
Tyvärr, så kan vi inte heller ha henne...
Snart kommer skumpan fram hos oss också, börjar se bra ut och drömgränsen närmar sig !
Huset ligger på Blockvägen 17 i Landsnora (Sollentuna), inflyttning 1/6.
Påtal om solskydd. I förra veckan kom N hem från dagis och var alldeles röd om kinderna. De hade varit ute nästan hela dagen och solen tog. Hade ju inte riktigt börjat fundera på solkräm än.
Har helt klart lite koncentrationssvårigheter här på jobbet, plingade precis i mobilen igen!
Jippi!!!!!!!!!!
Jo, skumpan har öppnats ! Vi hade ju drömt om detta, men inte riktigt trott att det skulle gå så bra, särskilt inte efter VIP-visningen.
Malin, köpa och sälja lägenheter .
Ja, det skumma med denna köpare är att de har en hyresrätt idag :-O!? Måste nog finnas något arv eller nått i bakgrunden .
Kontraktsskivning vid lunch,ska bli så skönt! Å, sen en veckas semester i Sälen!!! Är helt enkelt en bra fredga idag !
Å, nu blir det både nytt garage och nytt kök i huset !
Vi lämnade N två nätter vi två tillfällen i sommras och det var inga problem. Om det inte har varit några problem att lämna honom en natt innan så är nog inte två nätter några problem heller! Vuxentid= BRA!
Anna, ser ju toppen ut. Vi kommer på kaffe!
Nu är lägenheten påskriven och allt klart, skönt! Nu är det semester!
Marv, glömde ju. Jag fick jätteont i sidan när jag var gravid. Var inne på förlossningen och kollade men det visade sig vara urinvägsinfektion som hade börjat gå upp mot njurarna. Så mitt tips gå och kolla så att det inte är en uvi.
Tempo, kul med UL och dingel!
Idag ska vi åka och hälsa på Hugo 4 dagar. Snacka om att bli bebissugen .