Anna - jag tittar gärna in på en kopp kaffe med en skvätt radon!
Vad mysigt ni ser ut att ha det, riktigt ombonat men ändå stilrent.
Kram till dig i renoveringstiderna!
Perkan - jag ska genast ta upp frågan med maken, vore ganska skönt att bli av med den smittan.
S3 - vi har lämnat bort Ella två nätter, till mormor och morfar. Inga som helst problem. Gjorde det i somras tror jag så hon var väl runt året. Vi ska till Lettland i maj och då lämnar vi Ella 3 nätter, inget som jag tror ska bli något problem. Men olika barn är ju olika känsliga, man får nog kolla lite hur de reagerar från fall till fall. Hoppas det går bra för er!
Vi har idag varit på UL, gick bra även om jag kan intyga att man är mer nojjig andra gången! BM bekräftade detta och sa att det blir värre för varje gång. Men alla kroppsdelar satt där de skulle och även om vi egentligen inte vill veta tyckte jag mig se något som dinglade lite mellan benen...
Jag passade också på att vara ledig hela dagen så jag har varit och strosat på stan, vilket inte var igår. Har missat nyöppningen av SOUK (tror jag det hette) som typ var världens största topshop kändes det som. Kollade också in Madonnakollektionen, det fanns överraskade mycket kvar, dock inget som passar min växande mage... Avslutade sedan shoppingen med sushilunch med maken. Trevligt värre!
Roligt att höra att fler har en så härlig fredag, ha det så jättebra i Sälen, Okt!
Trevlig helg på er!