Inlägg från: Malin med Tim |Visa alla inlägg
  • Malin med Tim

Å vi kanske kan komma in nästa helg Nu i helgen ska jag på mini spa i Jönköping och Tim å pappa ska åka och fiska!

• Malin med Tim

Idag när jag hämtade Tim på dagis så påpekade de att han ofta var blå om läpparna när de var ute, en dag hade de gått in med honom för att de trodde att han var kall, men de påstår att han inte är det och han kan vara blå om läpparna i två timmar efter att de kommit in. Jag fattar ingenting, vrför blir han blå om läpparna? Ska man vara orolig eller?

• Malin med Tim

Måste fråga er tjejer då vi är så många som snittats här: Mina magmuskler delade på sig under graviditeten och gick aldrig tillbaka, får in ett par fingrar mellen musklerna, detta gör att man fortfarande har putmage. Nu funderar jag på om detta är vanligare vid snitt, så hur är era magar?

• Malin med Tim

Men syr de verkligen ihop musklerna vid snitt? Då kan man ju fråga sig varför de inte syr hela vägen upp när de ändå håller på. Har i varje fall bestämmt mig för en magop efter nästa barn, blir tokig på min mage! Hoppas att jag vinner mot min fd chef i rätten för då ska han få betala den operationen!

• Malin med Tim

Hej tjejer! Skriver från Jönköping där jag varit på spa med lite andra tjejer från FL. Skönt och kul, men jag kunde inte sova så jag ska vila i bilen hem nu! KRAM

• Malin med Tim

Här blev det för en gång skull sovmorgon så vi hinner inte in! Ska vara hos min syster klockan två också så det blir lite tajt.
    KRAM

• Malin med Tim

Marvelina: De två första husen kan jag dö för så om du köper ett av dem skulle jag bli glad bara av att få hälsa på

• Malin med Tim

Marvelina: Härligt och Grattis! Äntligen! När går flyttlasset då? Hur mår magen förresten?

Svar på tråden And more löööve for all of us