Inlägg från: anna28sthlm |Visa alla inlägg
  • anna28sthlm

And more löööve for all of us

Marvelina skrev 2007-03-23 13:07:44 följande:
    anna28sthlm skrev 2007-03-23 13:04:53 följande:   VARMT VÄLKOMNA TILL BERGALIDEN! KAFFE NÅGON?! Kommer kommer! Gissar att det blir snabbkaffe... med ett stänk radon... marvelina - not new and definitely not improved
    "Tyvärr mjölken är slut. Går det bra med en skvätt radon istället?"
    Marvelina skrev 2007-03-23 13:08:11 följande:
    Anna: dojjorna? What to do? marvelina - not new and definitely not improved
    Ge mig ditt kontonr så för jag över pengar!
  • anna28sthlm

Finns fler bilder på "huset from hell" i bildgalleriet om någon är intresserad...

Snart tre: Än så länge så har vi endast haft Alice bortlämnad i en natt men vi funderar, liksom er, på att åka iväg på en weekend i slutet av maj och då kommer det bli tre nätter borta. Känns lite smånervöst, men frågan är vem/vilka som kommer att uppleva det som jobbigast? A eller jag och J?

• anna28sthlm
    Marvelina skrev 2007-03-23 13:26:33 följande:
    anna: skön avskalad look i badrummet marvelina - not new and definitely not improved
    I mäklarbranschen skulle det kallats: "Ljust och rymligt badrum med fönster i söderläge"
  • anna28sthlm

Vad hände med  Cool? Tråååk med regn.

Vi mår bra förutom att vi from nästa helg blir bostadslösa under några veckor. Killen som köpt ettan flyttar in och huset saknar värme, vatten, kök och badrumsinredning fortfarande. Allt tar så mycket längre tid än vad man från början tror... *suck*

Så i brist på annat verkar vi nu få klämma ihop oss hos mamma och pappa. Åååångest!!! Ska dessutom bli intressant att pendla kommunalt med buss till Jakobsbergs station - pendeltåg till Sundbyberg - t-bana till Fridhemsplan och därefter buss till Lilla Essingen. På hemvägen ska jag dessutom via Råsunda och hämta Alice på dagis. Och ja - jag jobbar heltid. *looking forward big time* Fundersam 

Vore kul att se er på söndag. Johan är i Sevilla, men jag och Alice kan ev komma förbi förutsatt att jag inte har visning. Kollar och ber att få återkomma.

Kram

• anna28sthlm

Kan inte imorgon Har två visningar med start kl 13.15 vilket innebär att jag måste vara påläst och på plats ca 1 timme innan. Hoppas på fler tillfällen...

Om någon är leksugen så går jag och A till Vasaparken om ett tag. Bara att ringa på mobilen.

Fortsatt trevlig lördag!

• anna28sthlm

Tråkigt att missa er i söndags!

Fråga: Någon av er som har en Maclaren Quest som inte används? Vi har precis fått vår stulen och gråter floder av saknad Gråter. Så om det är någon som har en till övers (eller känner någon som har en) så köper vi den mer än gärna. Kollar blocket.se dagligen men det verkar bara vara gamla skruttar till salu.

Ha en fortsatt bra dag och krya-på-kram till alla sjuklingar!

• anna28sthlm

Marv: Princess Anna har höga krav! Skämt och sido, Technon är för hög för mig, och årets Quest-modeller gillar jag inte riktigt.

Lånar den gärna - MEN - vill ju inte "nöta" på er vagn liksom... Ska vi säga 1200 kr snabb affär?

• anna28sthlm

Marv: Ja Technon känns för klumpig och stor för att ha som extravagn. Och hallå - du är väl inte mycket längre än mig?? 163 cm har vi här. Du?

2000 spänn?! Ja då kan vi köpa en ny helt klart. Men det vill jag ju inte å andra sidan... Fundersam Vågar inte låna den. Tänk om Alice gör något dumt i den?

Svar på tråden And more löööve for all of us