Gallsten
(hoppas du mår bättre Uno!!!) , försäljning av lägenhet (hoppas det gått bra Marv!), NY-resa (hade ni det bra Tempo???), Ölandsresa, inredningstips, namnsdagar, födelsedagskalas, gräsänke-vecka med mycket mycker mera! Sorry om jag missade nåt
Är sjukt trött nu men om jag ska hinna skriva nåt så får det göras nu
Tillbaka efter en grymt skön vecka på Korsika!!! Kan varmt rekommendera resmålet. Klimatet var perfekt när man har småbarn, ca 20-25 grader. En jätte fin ö som var väldigt grön, många åker dit för att vandra etc. Sedan var det väldigt rent och fräscht överallt vilket inte är helt vanligt utomlands.
Vi bodde bra, åt/drack mycket och gott (sablars vilka goda crëpes fransmännen gör )
, solade & badade i lagom dos, var på utflykter, spelade en massa tennis och jag & min kompis var iväg och tog en hästridningstur uppe i bergen en dag vilket var jätte häftigt! (Vi åkte med en annan familj och deras 6-månaders). Vilket i sig var livsfarligt...... gosh vad bebissugen jag blev!!!
Så summan av kardemumman = TOPPEN!!!!!!!
Var man sugen på att jobba idag? Inte så värst..... men men...... det är inte långt kvar till semestern för min del som tur är..... Föresten vad ska alla göra i sommar på semestern???
Vågar inte boka upp mig/oss på några träffar eller så tyvärr nu, är sjukt mycket med planeringen de sista veckorna men kanske hänger med på något spontant om det passar!
Vad kul att ni kommer hem snart från Australien J.!!!
Måste bara berätta hur Tuva fick mig att verkligen bli sådär jätte berörd och helt tårögd härom dagen. (Era barn kanske redan sagt nåt sånt till er men inte Tuva. ) Iaf nu när vi var bortresta så sa jag som jag brukar säga "Go natt, mamma älskar dig" och då fick jag som svar för FÖRSTA GÅNGEN - "Älska dig mamma"..... guud mina ögon tårfylldes på noll komma nix, och jag kände mig alldeles varm i hjärtat och verkligen super stolt och lycklig....... det är vid sådana tillfällen som man får lite bekräftelse från dom små - åh vad underbart det är!!!
Inatt fick en utav mina bästa killkompisar en dotter som var hela 56 cm lång (!!!) och vägde ca 4500 g, så snart får man "lukta" på bebis igen......
Nog blajjat från mig......... Nu ska här sovas!!!!!!!