And more löööve for all of us
Låter som om ni hade en bra måndag. Vi var på barnadiset med våra kompisar på fm och sen åkt vi hem till dem och grillade på kvällen. Nellie och Mira hade verkligen en toppendag! Igår var vi bara hemma och slöade, gick på fik och hade mysigt.
Idag har N och jag varit på nya dagiset. Oj, oj vilken skillnad mot det i stan. Visst N har trivts jättebra där men det är inte riktigt lika lätt med lokaler m.m inne i stan. Nya dagiset ligger i ett skogsbryn med Rösjön nedanför. Allt var mycket renare och fräschare. Finns till och med en gympahall med mattor, ribbstolar, bollar m.m. Varje onsdag är det utflykt med matsäck . N boade in sig direkt och förstod inte alls varför vi skulle gå hem när de andra skulle äta. Hon sprang in i matrummet och ville också vara med. Så imorgon blir det både äta och sova och jag går ifrån ett tag.
Kalle 2 1/2 har utsett N till sin bästa kompis . Tror han bor alldels i närheten av vårt hus också, så de kommer säkert leka en massa. Känns jättebra att jag tyckte om det, vi har ju inte varit där innan utan chansade bara.
Dags för vin/läskkväll snart ???