Inlägg från: Malin med Tim |Visa alla inlägg
  • Malin med Tim

And more löööve for all of us

Marvelina: Men jag borde ju ha känt igen Elliot

• Malin med Tim
    snart tre skrev 2007-05-14 10:32:02 följande:
    Nu har vi förresten köpt skor till G. Fina röda Vincent-sandaler och så ett par söta tygskor med slejf i bästa navystil på Coop (99 kronor, ja tack!). Mörkblå med en liten vit segelbåt. Gilbert blev kär direkt Har fortfarande inte hittat vita Adidas-skor med blå stripes. De bruna Malin har till Tim är läckra också - Malin var har du köpt dem?
    Från postorder... La Readoute eller vad det heter kan inte franska. Tror inte att man kunde köpa just den modell/färgen på någon affär i Sverige, för jag har aldrig sett dem Men de är grymma

Una: Å vad orolig jag blev för dig nu! Hoppas på inga fler anfall!
  • Malin med Tim
    MinMelvin skrev 2007-05-14 17:44:30 följande:
    Hej!!Skönt att du mår bättre Uno,man blir ju orolig för dig o bebisen när man läser vad du skriver...Har ni inredningsduktiga lust att hjälpa mig ..igen Ni e så himla duktiga alla på inredning o jag har panik här hemmaVårt vardagsrum..vi har sålt alla våra ekmöbler från Mio och nu sitter vi med två mellangrå gigantiska soffor och en stor mörklila fåtölj med fotpall.Väggarna är vita förutom en vägg som är mörklila med silvermedaljonger.Nu undrar jag vad vi ska ha för typ av möbler till sofforna och fåtäölen s allt passar.Vi får inte plats med matbord och vi vill inte ha så mkt möbler..ganska luftigt.Vi ska köpa en stor platttv o sätta på väggen,men vi behöver en skänk och ett soffbord iallafall.Den stora frågan är ..ska vi ha vitt..el brunsvart trä?? jag känner mest för brunsvart till det lia o gråa men vilket skulle passa bäst o har ni förslag på vilket soffbord o skänk i såfall?? jaja,jag har ingen aning...hoppas ni har tid o hjälpa mig för en kort stund!!KRAM
    Kan du inte ta ett foto? Lite lättare att få helheten då, KRAM
  • Malin med Tim
    MinMelvin skrev 2007-05-14 19:50:11 följande:
    Jag har lagt in två kort i mitt bildgalleri nu på vardagsrum.Tack snälla om någon orkar ta sig tid o ge mig tips!
    Om du vill ta upp det vita på väggar och, lampor och krukor så skulle ett vitt bord bli snyggt, lite vita kuddar i olika strukturer skulle bli pricken över i:et i sofforna. Vill du ha lite mer tyngd  i rummet så passar ju ett brun/svart bord in också. Båda borden skulle passa bra på en mörk mysig ryamatta eller liknande. KRAM
  • Malin med Tim

Perkan: Å vad mysigt att höra något sådant! Tim har inte kommit så långt i talet, han bygger inga meningar, någon gång har han kanske sagt mamma smaka eller liknande, men det hör inte till vardagsspråket.

• Malin med Tim

Tempo: Vad skönt att ni har ´bestämt er för hur ni vill göra så att ni nu kan fokusera på målet! Mitt tips är att på sjukhuset be om att bli sjukskriven sålänge du är där och när du kommer hem sjukskriver du dig själv i en vecka som man får utan läkarintyg och så kan mannen din vabba för att ta hand om nya bebisen då du är sjukskriven, då kan han skjuta på sina pappadagar så att du kan vila ordentligt och få avlastning. Det var någon som tipsade mig om det långt efter förlossningen

• Malin med Tim

S3: Glömde att skriva: Fy vad ni verkar sjuka! Finns det ingen hjälp du kan få för att slippa förkylning i bihålorna hela tiden !?!

Svar på tråden And more löööve for all of us