And more löööve for all of us
050930: Hubba! Vad läckert - ja, där kan man verkligen "öva"
050930: Hubba! Vad läckert - ja, där kan man verkligen "öva"
Nix, det är inte G som är uppe tidigt utan jag, som jag brukar vara. Åker med 6-tåget eftersom jag hämtar G på eftermiddagarna. Han sov faktiskt när jag gick.
Okt: Härligt med schyst budgivning!
Ha en bra dag alla
Ååhhh...jag, ska också gå och lägga mig tidigt ikväll. Är sjukt trött - det känns som när jag var gravid i början då man var en Zombie Tror dock inte att fallet är så nu
Okt76: Wow, vilket slutpris! Ni måste vara sjukt nöjda Grattis!
Malin: Vilket härligt betyg!
Jag vill också ha skumpa - mums! Grattis okt till lyckad försäljning. Är det ett ungt par i bostadskarriären som köper eller några som sålt villan de ägt i 25 år och knappt har lån på?
Arv eller så har de cashat in på aktiemarknaden Jättekul i alla fall.
Anna: Hjälp! Men du vi kan sitta i trappan med kopparna allihopa
Perkan: Jag överväger smittning av G - ska bara diskutera med mannen först (han lade in sitt veto i frågan för ett par veckor sedan, men han fattar ju ingenting!!!!)
Fråga: Någon som haft sitt barn bortlämnat i två nätter? (till mormor & morfar i så fall). Mannen och jag funderar på en liten helgresa och hur underbart det än skulle vara att ha med G så är vi i våldsamt behöv av lite vuxentid. Några erfarenheter?
Anna: G har sovit hos min föräldrar två gånger och han älskar att vara där så jag litar på dem men just det där med två nätter känns lite småjobbigt. Tror nog också att vi skulle sakna mer än vad G skulle sakna oss, men ändå! Åååh, det är så svårt.
Marv: Återkom gärna efter att ni varit borta och berätta hur det gick. Hoppas ni får en mysig resa - det är ju snart
Tempo: Härligt med UL (och ev. dingel ) och härlig shoppingdag.
Och tack för svar på frågan. Låter bra. Som sagt, jag tror inte G kommer lida hos mina föräldrar - han känner dem så väl vid det här laget och älskar att vara där - egentligen är det nog bara jag som ojar mig. Samtidigt skulle det vara så skönt med egentid.