Inlägg från: Marvelina |Visa alla inlägg
  • Marvelina

And more löööve for all of us

Apropå träffar (och så försöker jag "inlägga" bort Elliots äckeltunga till en bakomliggande sida ): är det några som är hemma någon gång dagtid och i så fall vilka? Ibland när man går till parken efter dagsi eller på vår lediga dag kommer man ju på att det kasnke någon annan också gör, men man har inte koll på vem, så om någon har ledig dag, halvdag eller hämtar tidigt någon gång som regel kan ni väl skriva det. 

marvelina - not new and definitely not improved
  • Marvelina

Alltså själv hämtar jag 15 alla dagar utom onsdag, då E är ledig från fsk.

• Marvelina

Jaha, då var man sjukskriven då! Foglossning sa läkaren, men jag undrar... Har ju alltid haft problem med ryggen, och E är ju ingen fjäder direkt... Jaja... Får se det positiva: man sparar ju föräldradagar...

Sur på skitvädret.

• Marvelina

Tempo: jag har alltid haft jättebra järnvärden men helt plötsligt blev jag aptrött och bara bölade hela tiden - mer psycho än vanligt alltså - och då visade det sig att jag hade ett hb på nära transfusionsnivå! Nu äter jag dubbel dos niferex och märker verkligen skillnaden.

• Marvelina

Igår fick jag kallelse till tillväxt-ul. Den 26:e juli. Känns som om det är lite sent om bf är 26/6. Vad tycker ni?

Min snurriga bm (ni vet, hon jag valde för att hon verkade så redig...) hade fyllt i 18/9 som bf. Det var ju sista mensens första dag, men vafan man får inte vara så petig...)

• Marvelina

Har ni inget att göra någon dag så kan man alltid fördriva tiden på Danderyd. Där kan man lätt bli sittande, som idag ca 6h. SÅ kul en lördag. Bara för att jag skrämdes upp av uvi, gbs och sedan sköterskan som sa att moderkakan kan ha lossnat. Inget fel på mini alls, men provsvar får man förstås vänta ca en vecka på...

Jag fick asont när jag lyfte E i fredags, och sedan gjorde det mer och mer on i en sammandragning som vägrade ge med sig. Pratade med DS tre gånger igår, men kom fram till att vi kunde avvakta över natten. Bara för att åka in idag och missa kusinens konfirmation... Men visst, bättre att sitta 6h och få goda nyheter än att sitta 6h och få dåliga...

Vi kommer tyvärr inte imorgon eftersom jag inte kan hålla E själv just nu då och maken är upptagen. Trist. Ha det så kul!

• Marvelina

anna: ni kan ju låna våran så länge. vi kommer nog vilja ha den kvar, men vi lånar gärna ut den tills ni hittar någon ni vill ha! T ska ner i källaren och röja ikväll, så säg bara till så plockar han upp den!

• Marvelina

har vi inte? vad har vi då Fundersam hmm. jo, men det har vi väl. nu gör du mig osäker!

• Marvelina

? Quest?
  • Marvelina

har den inte här uppe så kan ej kolla namnet...

Svar på tråden And more löööve for all of us