And more löööve for all of us
Malin: Köp grindar på en gång är mitt råd. Vi hade som sagt grind där uppe men borde ha satt upp en där nere snabbare. Hoppas du kryar på dig snabbt *kram*
Malin: Köp grindar på en gång är mitt råd. Vi hade som sagt grind där uppe men borde ha satt upp en där nere snabbare. Hoppas du kryar på dig snabbt *kram*
Det läskiga med trappor tycker inte jag är när de klättrar uppför (G är superduktig på det) utan när de kommer upp. Man vill ju inte att de ska försöka ta sig nedåt.
Inte heller Gilbert är särskilt "försiktig" av sig, trots han imponerande säkra "bergsklättring" i helgen Sen är vår trappa ganska brant så Gilbert får allt öva lite mer innan jag släpper honom lös där.
Nu ska jag sova. Hade en viktig kunddragning i dag som gick jättebra, men nu är jag helt slut. Det ska bli sååååå skönt med lite påskledighet
Det där känner jag igen - trappor är inte enough! I helgen klängde Gilbert på vår soffa (som står framför ett av de stora fönstren i vardagsrummet) - tog något slags skutt framåt och lyckades dyka ner med huvudet före i fönsterbrädan bakom soffan
Göran Kropp möter Jaques Costeau
Ja, jag håller med Malin - är det inte dags för en date snart? Och en ny gruppbild
Åååhhh...vilka gullungar vi har
Glad påsk på er Vi ska mysa hemma, pula runt i trädgården och äta påskmat hos andra samt mumsa godis så klart.
Knottbilden: Kolla Tuvas han i Gilberts skrev! Men ååååååååååhhh, vad söta de är.
Marv: De är supersöta. Men vem är knotten mellan Ella och Isabel?
Marv: Tack! Min hjärna jobbade för högvarv, men fick inte ihop det.
Marv: ja, den är obetalbar
Uno: Oh, så mysigt med UL Ha en härlig påsk