• lillithsmamma

snabb hjälp ang ägglosssningssprutan

hjälp vilken sida ska den tas på ska nämligen ta den 20:30 men vet inte vilken sida den ska tas på om det spelar någon roll hjälp

• Svar på tråden snabb hjälp ang ägglosssningssprutan
  • Walding

jag tror inte att de spelar roll... men jag har inte kommit till sprutan än så jag är inte helt säker.. men jag tror inte det spelar roll som sagt

• Billan n

Absolut ingen roll, jag tog min mitt på mitten

• lillithsmamma

tack tjejer för det snabba svaret då vet jag att det inte spelar någon roll :=)

• Walding

Tänkte höra om ni vill berätta lite.. håller på med utredning om donation så jag vet inte om, jag är godkänd eller inte... men jag är ändå nyfiken hur känns de alltså när dom plockar ut äggen??? hur kände ni innan och efter??? ÄR tacksam för allt ni berättar

• lillithsmamma

vet inte hir det känns efter men just nu har jag som mensvärk i rygg och mage men det har jag haft sedan början av sprutorna

• Walding

okej... varre än vanligt elelr som du brukar ha??? man vill ju vara lite förbered sen när de kommer

• Billan n

Har gjort ett äggplock tidigare, ska på mitt andra äggplock på onsdag, kan ju säga att det känns, det som gjorde mest ont var när dom skulle ge en bedövning på varje äggstock då dom får sticka in en lång nål "aj" det gjorde ont, själva äggplocket kändes men man får morfin

• Walding

okej.... då vet jag vad jag har att (inte) se fram i mot... är lite rädd för sprutor men så e de..

• Billan n

det är jag med, men det gick allt bra så men det gjorde lite ont var extra känslig vid just det tillfället...Kan berätta lite om hur det går till om du vill????var gör du behandlingen??

• lillithsmamma

walding gillar inte heller sprutor men det har inte varit något problem jag har knappt känt av dem

Svar på tråden snabb hjälp ang ägglosssningssprutan