snabb hjälp ang ägglosssningssprutan
jag tror inte att de spelar roll... men jag har inte kommit till sprutan än så jag är inte helt säker.. men jag tror inte det spelar roll som sagt
jag tror inte att de spelar roll... men jag har inte kommit till sprutan än så jag är inte helt säker.. men jag tror inte det spelar roll som sagt
Tänkte höra om ni vill berätta lite.. håller på med utredning om donation så jag vet inte om, jag är godkänd eller inte... men jag är ändå nyfiken hur känns de alltså när dom plockar ut äggen??? hur kände ni innan och efter??? ÄR tacksam för allt ni berättar
okej... varre än vanligt elelr som du brukar ha??? man vill ju vara lite förbered sen när de kommer
okej.... då vet jag vad jag har att (inte) se fram i mot... är lite rädd för sprutor men så e de..
Billan n jag ska göra den i göteborg men jag är inte godkänd än så än så länge vet jag ju inte hur det blir... men ni får gärna berätta om ALLT....
Tror du de gör mindre ont om man inte späner sig då??
varför får man bedövningspruta på varje äggstock?? dum fråga kanske?!
lillithsmamma: Ska du donera eller ska du ha tillbaka dom??? (frågan är lite blygt framfört)
Okej.. va kul att de blev så många ägg då... så att dom kan dela de på fler... hoppas att jag kan ge bort lika många....