snabb hjälp ang ägglosssningssprutan
Absolut ingen roll, jag tog min mitt på mitten
Absolut ingen roll, jag tog min mitt på mitten
Har gjort ett äggplock tidigare, ska på mitt andra äggplock på onsdag, kan ju säga att det känns, det som gjorde mest ont var när dom skulle ge en bedövning på varje äggstock då dom får sticka in en lång nål "aj" det gjorde ont, själva äggplocket kändes men man får morfin
det är jag med, men det gick allt bra så men det gjorde lite ont var extra känslig vid just det tillfället...Kan berätta lite om hur det går till om du vill????var gör du behandlingen??
nepp känner ingeting jag heller, men bedövningssprutan dom ger dig i äggstockarna var inte trevlig kan jag säga, den kändes, var nog det värsta under hela ÄP:t
Jag spände mig en hel del så kanske gjorde mer ont för det, men nu ska jag ju få sån bedövningsspruta igen för det blir ÄP för mig på onsdag igen, sen får du morfin om du känner nått vid själva ÄP det snurrade rejält i skallen
fialopp: vå pratar om bedövningssprutan man får vid ÄP
Ja bedövningsspruta..du får en bedövningsspruta på varje äggstock innan själva ÄP..Jag har gjort ÄP en gång och ska göra det för andra gången nu på onsdag
Ähh jag bryr mig inte.jag har inte så ont av det....Detta var TS fråga
Får du inte det så gör det nog ganska så ont
morfin menar du
Hur många ägg blev det?
oj, var du överstimulerad eller???
shit trode gränsen gick vid 20, är för mig ja läste det här....Vad hade du för sprutor??eller det kanske jag redan har frågat??