• frittsan

dop present

hej va önskar ni till ert eller era barn när ni ska ha dop presenter har lite svårt alla vill vet vet ej va man ska säga det enda ja vill ha e ju barbygym å lär å gå vagn så har man den ju .. snälla hjälp mig ..
    ja har en tös på två månader e efter dopet två dagar så blir hon tre så snälla
    kram emma me en glad tös

• Svar på tråden dop present
  • Carro1978

Hoppgunga, inomhusgunga på ställning (minns inte vad de heter ), cd-skivor, böcker, leksaker....

Mamma till Rasmus 9 månader & ängeln Gabriel som blev 3½ år!
  • pyretina

Vi kommer att önska oss mobil till spjällsängen, babygym, möjligtvis även sängkläder.. Har inte kommit på så mkt mer...

~v.35~
  • bea79

Finns fina sagoböcker du kan önska dig, barnkammarboken tror jag den heter. Massor med sagor.

~ Mamma till världens sötaste Max född 061207 ~
  • sicksack

Barnkammarböckerna tycker jag är superfina. Annars är sparande av ngt slag (typ fond) bra. Brio har fina leksaker i form av nyckelpigor, taxar eller tåg som man kan dra efter sig som är himla fina. Ja, det var lite grejer...

• frittsan

tack så mycket för svaren ja hoppas ja får mera tips

• millan1977

Fotografering hos fotograf tycker jag verkar kul!

• CrystalHeart

Lite beroende på hurs tor barnet är vid dopet, men en sån Babypool i tyg gav vi bort och det var uppskattat.

• Linselusen

Ett gips-set som man gjuter avtrycken av småfötterna och händerna.

Sagobok där barnet som döps är huvudpersonen...dom är jätteroliga och man skriver in vännerna själv också...dessutom finns det i cd-bok också!

• Mamsis

VI önskade oss saker som barnet har kvar som minne. Tex, fina böcker, sparbössa, pall med barnets namn och datum målat på, dalahäst med barnets namn och datum på...
    Inte leksaker, men man gör ju som man vill.

• JennyCB

Jag önskade mig en flaggstång med gravyr. Den kommer ställas fram varje födelsedag

ღ ♥ ღ(¯`°?.¸ Älskade Lukas ¸.?°´¯ )ღ ♥ ღ
Svar på tråden dop present