• frittsan

dop present

hej va önskar ni till ert eller era barn när ni ska ha dop presenter har lite svårt alla vill vet vet ej va man ska säga det enda ja vill ha e ju barbygym å lär å gå vagn så har man den ju .. snälla hjälp mig ..
    ja har en tös på två månader e efter dopet två dagar så blir hon tre så snälla
    kram emma me en glad tös

• Svar på tråden dop present
  • Linselusen

flaggstång var ett bra tips!

• frittsan

CrystalHeart
    hur ser en sådan ut har du någon bild eller hemsida så man kan kolla på den va menar du me torr hon har ju fortfarande blöja ..
    men hon klara av å bada balja ..

ps tack för alla svar hoppas på flera tips kram

• CrystalHeart
    frittsan skrev 2007-03-11 12:33:54 följande:
    CrystalHeart hur ser en sådan ut har du någon bild eller hemsida så man kan kolla på den va menar du me torr hon har ju fortfarande blöja ..men hon klara av å bada balja .. ps tack för alla svar hoppas på flera tips kram
    Nä det är ingen pool man har vatten i

Dom brukar ha stora sånna på tex öppna förskolor eller hos bvc i väntrummen.

En "Myspöl" kanske man kan säga.

http://www.blocket.se/vi/10403897.htm?ca=23_11_s
  • frittsan

ok hon e ja det fick du reda på förra medelande tack så mycket

• Sarius

Böcker, Pekböcker, prasselböcker men även för senare bruk.
    servis i plast (finns elsa beskov o många fler)
    Pengar till en fond
    Smycken man kan ha hela livet

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • Lyra05

se om du kan få lite tips genom att gå till www.raffigiraffi.se jag älskar deras grejjer så jag hoppas att du kan hitta nåt fint & användbart. tänk på att den lilla blir större & då får man inte så mycket presenter så det kan vara smart att önska sig sånt som kan behövas lite längre fram

• frittsan

tack för alla svar som ja har fått nu har ja sickat ut lisorna tilldem som ska komma
    spännande få se va hon får

• ullabella 84

En bok som jag gav var min skattkammare.. Den finns i flera delar 1 till 6. Så man kan ju ge det t.ex när dom fyller å i julklapp.. Det är olika innehåll i böckerna.. I den första är det rim och ramsor..
    gå in på t.ex. www.bokus.se å kika..

Hoppas att du kommer att hitta ngt du gillar!!

Svar på tråden dop present