• Tisseltott

Clone-A-willy...

Min sambo köpte kittet från Teknik Magasinet. Han ville överraska mig lite
    I alla fall... Han blandade gjutningssmeten enligt anvisningarna och skulle trycka in snoppen i smeten, men den stelnade på en gång så det gick inte! Jävligt irriterande!
    Så han hällde dildo smeten i en kådis i brist på annat. Funkade väl sådär.
    I alla fall, när han tog bort kådisen efter typ 30 timmar (skulle stelna 24 timmar) så la han den på mitt nattduksbord. Och 5 timmar senare låg den smält som en glasspinne!
    Ska man reklamera eller? Är den någon som lyckats med Clone-A-Willy eller?!

• Svar på tråden Clone-A-willy...
  • jtoao
    KarJac skrev 2007-03-26 11:01:41 följande:
    JAAAAAAA, ring SverkerGuld för FBK!
    Håller med ett solklart fall för sverker!
    Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Ta gueule
    jtoao skrev 2007-03-26 11:19:47 följande:
    KarJac skrev 2007-03-26 11:01:41 följande: JAAAAAAA, ring SverkerGuld för FBK! Håller med ett solklart fall för sverker! Det är aldrig för sent att bli bättre...
    Tror ni sverker gör en avgjutning i tv?
    Förnuft, är något som inte jag har
  • jtoao
    Ta gueule skrev 2007-03-26 11:42:38 följande:
    jtoao skrev 2007-03-26 11:19:47 följande: KarJac skrev 2007-03-26 11:01:41 följande: JAAAAAAA, ring SverkerGuld för FBK! Håller med ett solklart fall för sverker! Det är aldrig för sent att bli bättre...Tror ni sverker gör en avgjutning i tv?Förnuft, är något som inte jag har
    Hmm *vet inte om jag vill se det*
  • trollhassel

Ja, Sverker kommer att göra en avgjutning av sin egen. Och sen slänga den i soptunnan!

• Ta gueule
    trollhassel skrev 2007-03-26 11:44:06 följande:
    Ja, Sverker kommer att göra en avgjutning av sin egen. Och sen slänga den i soptunnan!
    avgjutningen eller den egna?
  • trollhassel

Och så grillar han tillverkaren i studion. "Är det såhär det ska vara? Alldeles mjuk och smält? Tycker du det? Va? Va?"

• trollhassel

Ta guele: "avgjutningen eller den egna?"

hahahahhaaah Förhoppningsvis bara avgjutningen...

• Tisseltott

Synd att jag har slängt den! Annars hade jag fan mailat till PLUS!!

• Ta gueule

Bara undrar.

TS reklamera clone-A-Willy, ny vara eller pengarna tillbaka. Hur kunde du ha med en smält sak?

• jtoao
    Tisseltott skrev 2007-03-26 11:49:14 följande:
    Synd att jag har slängt den! Annars hade jag fan mailat till PLUS!!
    Maila kan du ju göra ändå!

Har karl kvittot så gå och klaga, man ska vara en besvärlig konsument då kanske dom slutar luras..
  • Tisseltott

Jag tror han beställde den över nätet, så kvittot finns ju i mailet om inte annat... Han är rätt noggrann med sånt.

• Novus

Hahaha, vad skönt med ett skratt! Behövdes kan jag säga.

Självklart ska han klaga där han köpt den och få ersättning. Antngen en ny eller pengarna tillbaka.

Men det jag skrattar åt mest är; Varför gör man en avgjutning av sin snopp för att lägga den på sin sambos nattugsbord??

• Tisseltott

Novus: Varför inte? Kul grej?

• Tisseltott

Ta gueule: "Hur kunde du ha med en smält sak?"
    Hur menar du?

• Ta gueule

Hur KUL knde du ha med en smält sak, mitt tangentbord skriver inte som jag vill jämnt

• trollhassel

"Du kan ge kroppslig njutning åt alla som åtrår dig, utan att du själv behöver kopulera likt en avelstjur."

hahaha

Svar på tråden Clone-A-willy...