• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • störtis

Nej, ÄL-testet vid ÄL jag använt var CB digital, så den har jag inte kollat fel på.

Men som grav test dock. Jobbigt.

Ont i magen idag, och hård i magen (ursäkta).

Ska sticka till jobbet nu, vi hörs snart igen! KRAM

• störtis

jo det kan du nog... har hört iaf att det ska vara rumstempererat! Så ställ inte in det i kylen

Lycka till!

• Smülschen

Hur går det? Valkyrian, har du testat än? Här vete fan... Det sticker i brösten, som nålar ibland! Mensvärken kommer och går. Ibland känner jag mig tokgravid och ibland inte alls. Det är väl hjärnspöken som vanligt... Herre gud, vad tankens makt kan åstadkomma! Helt galet skengravid den här månaden!

• valkyrian

Ååh, inte testat än väntar på posten men tidne går ju så segt.
    Den brukar komma vid tio elva ngn gång.
    Skall städa Sagas rum så fördriver jag lite tid.
    Skall ta hand om kompisens pojke som är tre månader yngre än min dotter snart också, hans mor och far skall på ultraljud =)

• valkyrian

Haha. Det var ju lönlöst. Hon slänger ut allt i samma takt som jag sorterar upp det!

• Tessan79

Hej tjejer

Imorse var det slut på det roliga för min del, fick mens....
    Lägger till en lista för oss som blir och inte blir gravida denna månad

Gravid:

Inte Gravid:
    Tessan79 (mens 20 mars)

• valkyrian

Det var negativt
    Mensvärk som fan har jag också så vilken sekund som helst kommer mensen tror jag

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!