• The Arrow

Är väskor från Friis & Company fortfarande "inne"?

Japp, som rubriken lyder =)

Eller är det lite passé att köpa en Friis man tycker är snygg till våren?

• Svar på tråden Är väskor från Friis & Company fortfarande "inne"?
  • lumpa

Klart du kan köpa en Friis väska! :) Spelar ingen roll om den skulle vara ute eller inne, om du nu tycker den är snyyygg :)hur ser den ut?

• The Arrow

Jag har funderat på en knallröd, vad den nu heter... "Mustard bag".. Det är i och för sig inte så viktigt för mig att vara "inne" haha men ändå vill jag kanske köpa av det märke som känns "fräsht" nu, för tänk om jag väljer Friis och sedan upptäcker något annat väskmärke jag heller vill ha? *vilka problem man har* ; )

• susannn

gå in på gooba.no där aktionerar dom ut friis väskor før 1 kr.

• Ussen

Jag köpte en jättesnygg liten svart Friis-väska på Tradera nyligen.... I min värld är det märket "inne"!!

Total tystnad är underskattat!!
  • The Arrow

Ussen - Ja, jag sitter också på Tradera och tittar =)

Får se vad det blir, finns en snygg röd där, men vet inte om jag vill ge 400 just nu =)

• trasslig

Jag personligen har aldrig gillat Friis-väskorna, de med de stora spännerna med kronor och sånt på. Men deras andra modeller är helt okej.

Dock vet jag inte om det är så inne längre.. men det spelar väl ingen roll sålänge man gillar väskan i sig!

• Fridapida

Jag tycker att de är lite svalare nu än för ett år sedan när de var heta som f*n. Det var ju seras stora väskor som var suveräna, nu är det ju lite mer inne med detaljer på väskorna. Men jag tycker att de har massa fina väskor, men just märket är ju inte lika "inne" känner jag!

• The Arrow

Fridapida - Det är lite så jag känt kanske också, att alla hade dom för typ ett år sedan, speciellt de lite större med fjärilen eller kronan på "övervikningsdelen". Märket är nog inte så hett längre. Får se hur det blir, jag gillar allmänt rejäla skinnväskor =)

• mamatobe81

helt passe tycker jag...ännu ett sånt där märke som blir hett för en stund tills varenda 14-åring och deras farmor har en sån väska plus att de där stora fula spännena får dom att se billiga ut. tummen ner från mig! lycka till ändå å hitta nån väska du gillar!!

Svar på tråden Är väskor från Friis & Company fortfarande "inne"?