Inlägg från: mamma 05 07 09 |Visa alla inlägg
  • mamma 05 07 09

    Folk som petar sig i näsan

    Hahahhaaaa va kul du är TS

    Snooor är usch !

  • mamma 05 07 09

    Men hjälp vilken rolig tråd....vet inte när jag skratta så här mycke sist!

  • mamma 05 07 09

    Förstår det men jag kan tyvärr inte hejda mig...kanske att jag kan va lugn imorgon om jag anstränger mig!

  • mamma 05 07 09

    Velour: Kände du dig hedrad då när hon tittade på dig och utförde sin mycket snuskiga men otroligt nädvändiga vana

    När jag va liten satt jag breve en tjej på bussen och hon peta i näsan och fick ut en jätte stor äckelpäckel...så fråga hon mig: vart ska jag göra av den? på gardinen svarade jag (ÄCKLAD, VILLE INTE SE DEN) och som jag sagt gjorde hon...hon kleta av sin stora äckliga snorkråka på gardinen i bussen!!!!!

    När min mamma va liten så hade hon en kille som hette Tor i hennes skola och när dom åt så hade dom bestämda platser men sen bytte dom väll plats och efter honom så fick hon hans plats och han va en riktig riktig näspetare och hon av nån konstig anledning stoppar händerna under bordet och jo va tror ni sitter där? Hon fick fulla händerna med äckliga gamla busar!

  • mamma 05 07 09

    Det värsta min mamma verkligen vet är snor så du kan ju tänka hennes stackars reaktion!

  • mamma 05 07 09

    Ja just det. En tjej i klassen nös och det kom massa snooooor och hon torka in det i byxorna, istället för att hålla för ansiktet och springa till toa...bläääää !

  • mamma 05 07 09

    Hahahaha nu blev det sådär kul igen, fråga mig inte varför.
    Hon höll för näsan/ansiktet när hon nös varav allt snor i händerna det som satt kvar vid näsan drog hon av på tröjärmen eller armen...har för mig hon hade t-shirt men jag vet inte. Trots att i stort sett alla hade sett det så satt hon och gnodde in snoret i byxorna!

  • mamma 05 07 09

    Ni tog dom väll inte och åt upp! Det va antagligen som han sparade till den dag det va äcklig mat i skolan...

  • mamma 05 07 09

    Jo klart att jag tyckte synd om henne men det va inte lång till toaletten, hon hade ju lyckats fånga upp det mesta av snoret i händerna ändå!

  • mamma 05 07 09

    Men hjälp kom på att en kille i skolan på gymansiet hör och häpna ... pilla i näsan och stoppa i munnen ooookej jag gick fordon, fisar pruttar brakskitar rapar och vulgärt snack MEN FOLK SOM ÄTER SNOOOOR NEJ TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han va inte poppis i min kompislista, alla tjejer höll på att dö...vi va väll dom ända som såg det skrämmande hemskheterna!

  • mamma 05 07 09

    Har även glömt den hemskaste historien av alla!
    När jag va liten hade vi sommarstuga i bastedalen i askersund och vi (jag och min bror) åkte ofta med grannanfrun och hennes ungar te harjebadet och bada. Men jag kan säga att jag såg en flicka som (antagligen nysit) hade hela ansiktet fullt med snor och hon torka av på resten av kroppen och hade sig sen HOPPA HON NER I VATTNET jag gick upp och ville inte bada där mer! Då va jag kanske 7 eller 8 kanske 9 år. Blä vilken snusko.

    Vet även en pojke i skolan som alltid va grön under och runt näsan och jag tyckte det va så äckligt.

    Ska väll säga att min mamma lärde oss att snyta oss innan vi fyllt 1 år...desamma gäller min son

  • mamma 05 07 09

    Velour: Jaa men visst hade jag många bra snor historier Visste inte ens om det själv men när man pratar om det så kom vissa minnesblickar upp :/

    Måste få tillägga att jag gärna pratar om snor då jag använder det som ett "inne ord" tex snor-kul, snor-snygg, snor-äckligt, snor-trött ja ni fattar va.

  • mamma 05 07 09

    nudelbumsan: blä jag har en i familjen som gör så...lite överallt...asså inte inne på golvet men i duschen, handfatet och på marken ute :/

  • mamma 05 07 09

    Ja du menar såna som drar in och spottar ut? Har en annan familjemedlem som gör så.

    Som jag mena med den andra familjemedlemen så drar han trycker han på ena sidan och trycker ut så det kommer ur andra borren.

  • mamma 05 07 09

    Velour: men hjälp stackars dig, det måste jue vara helt försräckligt att göra så! jag har verkligen aldrig gjort så (jag vet inte ens hur man bär sig åt). jag kan tänka mig hur det känns och skulle jag någonsin prova på så är jag säker på att jag skulle kräkas!

Svar på tråden Folk som petar sig i näsan