• RERR

festliga mammakläder

Hejsan! Någon med bra tips på sidor där dom säljer snygga klänningar att ha på bröllop och fest? Tycker bara jag hittar klänningar som ser tantiga ut, hur gamla tror dom egentligen gravida kvinnor är?? :)

• Svar på tråden festliga mammakläder
  • Piggley Wink

RERR: håller med, ska på bröllop i v 38 och har köpt en jättefin klänning från mamalicious (fanns på Vero Moda), men den fanns bara i stl S och L. S var OK nu (v 33) och L alldeles för stor. Hoppas bara att endast magen växer så att jag kan ha den om 4 veckor... Där finns mer plats men inte om jag går upp nån annanstans.

• Qliana

Jag har köpt en klänning på Inwear. Tyget är stretchigt. Kan lägga in en bild om du vill.

• Juillet

När jag firade nyår och jul så var jag i vecka (måste tänka efter nu) ja det borde varit 22 ungefär och då köpte jag en jättefin klänning på Gina tricot, som var stor emd ett band under bysten. Den finns fortfarande kvar där tror jag, i många färger. Kanske inte är tillräckligt festligt men ett tips iallafall!

• Piggley Wink

Qliana: vill se bild!

Juillet: var den alltså inte en mammaklänning? Isf hjälper det ju tyvärr inte mej iaf inte i v 38...

*letar vidare*

• p07

Jag skall på en tillställning där klädkoden är frack, dvs långklänning för min del. Hittade en snygg klänning på H&M (Trend)i viskos-material. Den är svart/benvit-mänstrad (typ blomm-snirklar) och det är halterneck-modell (bar rygg) och "midjan" är under brösten. Den är as-snygg och kostar bara 498:-. Det är visseligen ingen gravidklänning, men funkar kanonbra ändå.

• Qliana

Jag har glömt att ta en bild idag. Lovar att göra det imorgon.

• p07

Juni 07: Jag kommer att vara i v 23, så jag kommer inte att vara så jättestor...

Svar på tråden festliga mammakläder