Inlägg från: dobermann lover |Visa alla inlägg
  • dobermann lover

Tupperware - tråden

Hej!!!

Ny på denna tråden!!! vad skoj att det finns en TW tråd!!
    _Har precis börjat sälja...hur var det för er i början?? hade ni svårt att få demos o så? jag har jättesvårt....har utnyttjat alla mina kontakter men kommer ingenstans känns det som...n¨ågra tips kanske på hur jag ska göra?

Denice

• dobermann lover

Hej

Hoppas det går bra!!!
    Det var en bra idé med brvlådorna faktiskt...ska jag med göra!!
    hoppas det är nån som nappar...

• dobermann lover

hahaha precis...snart har man väl inga kompisar kvar!!! ska be min man skriva ut lite på jobb på måndag. jaghar med imorgon 4 inbokade detta året!!!!

• dobermann lover

hehe nä, men jag menar att så som man tjatar har man inga vänne kvar alls....vi e vänner med våra grannar med...

• dobermann lover

godmorgon!!!

nu e man uppe o pigg o vaken...satt igårnatt o skrev en "novell" eller vad man ska kalla det, skrev allt jag ska säga o så...jag e nämligen så himla glömsk så annars glömmer jag hälften av alla erbjudande(o de är många denna veckan)

hoppas det ska gå bra idag iaf..
    har en liten question: säger era temaleaders att det ska bli sålt för 1500 på ett party...annars blir det ingen värdinnegåva?? jag tycker nämligen att det låter jättedumt för då blir det ju helt plötsligt köptvång.

• dobermann lover

binis:

Demon är ca:14 det är för massa nyblivna mammor...har fått låna pusselboll o barnbestick o sånt av en vän som också säljer...hoppas på en bra försäljning idag iaf....vill sälja för över 2000.

Hur mycket brukar ni få sålt om där e 7 stycken på demot?

• dobermann lover

Hej

tråkiga nyheter...det blev bara 2st....dumma mammor=)

det blev sålt förr lite över 500:-
    får se om jag kan hitta nån beställning o lägga in på detta!
    jag vet faktiskt inte hur jag ska göra för att få demos som går bra!!!

någon som har något annat tips på att få demos??

• dobermann lover

Tjiniling: Då vet jag det...ska säga det till min teamledare. det är ju inte så öätt att veta själva.

• dobermann lover

Tjiniling: Nope det har hon varit ett tag...fattar inte heller varför det är så...kanske för att det inte ska bli + - noll för oss som säljer...blir det bara sålt för 500 så får jag 100 o då ska man köpa ut värdinnegåvor o grejer för typ 25-70:-
    så det kan ju vara därför hon säger så...

• dobermann lover

gresligagreta: vad menar du?

• dobermann lover

Hej!! jag har nått mitt första steg i nyckeln till framgång....är det någon som vet hur länge man får jobba på den?

• dobermann lover

Hej!! jag har nått mitt första steg i nyckeln till framgång....är det någon som vet hur länge man får jobba på den?

• dobermann lover

• dobermann lover

OJ!!!!! vad många det blev=)

• dobermann lover

Hej Kattahossa

Vad jag vet så finns det inga krav på hur mycket du ska sälja för per månad....låter bara skumt tycker jag....när du har SÅLT för 4500 är väskan din.

• dobermann lover

qazbnm: min teamleaders sa nåt om att v.16-17 är jättebra!!! vet inte vad som händer men bra ska dom va!

Svar på tråden Tupperware - tråden