Inlägg från: Lundahl81 |Visa alla inlägg
  • Lundahl81

Tupperware - tråden

Hej jag har en demo i morgon och en på söndag!! Vill ju ha fler denna vecka men men !!
    Jag har 3400 redan så jag borde ju komma upp i 5-6000 kanske! Hoppas

Jag lockar med alla fina värdinne gåvor å talar om på ett ungefär vad dom kan vara värda!! Då höjs det några ögonbryn.... sen kan man ju ta hjälp av lycko lotterna!! Ringa upp dom som vill ha demos där å om dom fyllt i något som dom vill ha som kommer som värdinne gåva då får man ringa å tala om vad som kommer....Ööö rörigt jag skrev va.. nå ja!!

Mina favvosar är: Grönsaks skalaren, Glass skopan!!!(UNDERBAR!!)
                              Ultra plussgrytan, Konservöppnaren och korkskruven!! kan ju rabbla upp massor men dessa kan jag nog inte leva utan!!
    Kram på er! Å good luck..

♥♥Lycklig Mamma Till Alma!!♥♥
  • Lundahl81

Binis: jaa det kan man.. bara det är samma ventilation till dom!!
    19 st oj jag har 1 i bok efter sessa två i veckan... buu huuu...
    Hoppas på fler nu!!

• Lundahl81

hej på er jag hadde ett demo förra veckan å fick sålt för 2600 på 5st å ett i onsdags med 8st å fick då sålt för 2800! å har 900 på anat håll å ett nu på söndag å hoppas då att få sålt för 2000!! Men sen är mina demon slut!!

• Lundahl81

äglatuss: Kul!! Grattis!! Jag är uppe i 5600änn men har en demo nu i eftermiddag...Har tappat bort den lappen vad är jag uppe i å vad är nästa steg??

• Lundahl81

vart har den sprukit?? Det lättaste är om du kan ta kontakt  med någon i närheten där du bor som säljer! Jag är så ny på detta men det brukar inte vara några större problem att byta in varan....har du gjort det själv?? Lycka till

• Lundahl81

OJ!! vad har hänt då? Det har ju måste man veta när man skickar varan tror jag!!

• Lundahl81

ÅÅ nää kvitto behöver man aldrig!

• Lundahl81

vet du någon som säljer? Den du köpte den av? Hon/han hjälper dig nog gärna!! Eller om någon annan här inne som har bättre koll på just reklamationer!!

• Lundahl81

hej!! tjoo hoo jag är åxå uppe i 9000....9048!! puhh !! Såå oj va möö grejer jag får nu!! Pluss att jag är så pass ny att jag får dom tre första stegen i nyckeln till famgång! OCH en beställvibg på 600kr gratis OCH 3 st visp skålar i Cosmos olika storlekar!!JÖSSES!! Varför blir inte alla säljare?? Hmm Natt på er!

• Lundahl81

Oj oj!! SE där ja Jösses!! Kul för dig vist känns det otroligt att få sååå mycket grejer!!! Grattis!!

• Lundahl81

är det någon som har bilder på det som dom säljer å vad man kan tjäna i hop vecka 16-17??? Godis skålen låter intresant!!

• Lundahl81

Godis skålen är det en sådan dom hadde i julas! "bollen som man delar på" ???

• Lundahl81

Tjoohooo!! ÅÅ någon som vet vad den kostar i utköpspris!! vill ju veta nu!! Hmm får väll ipf hem något om det på posten någon dag!! Tack åå god natt!!
    Fick föresten mina grejer i dag!! Jösses rena julafton!! Hi hi gud så kul detta är!! Natti

• Lundahl81

Å den för 80 får man väll bara beställa ut en utav va?? vill ju ha massor ju!! perfect att ge bort!!

• Lundahl81

hallo! Ska till ljunkile i dag! Någon här som går på möten där! Ship * vinga * Ha det bra!

• Lundahl81

jag jobbar heltid! verkstadsmekaniker! Så jag har nästan bara tid på helgerna så söndagar brukar det bli!

Svar på tråden Tupperware - tråden