• Linsa

Tupperware - tråden

Hej alla TW-fans konsulenter som köpare *TAck Binis för länken hit *

Jag är oxå konsulent började strax innan jul och har haft en jobbig start med låg försäljning och en massa avbokningar men nu denna veckan har allt bara vänt hade en kanon demo i måndags och nu får jag in en del x-tra beställningar

• Linsa

Änglatuss: KAn det vara så att du ska till lagret i marieholm ikväll?!?!*hihi* för isådant fall så ses vi där

• Linsa

Det var ju synd *hihi* hade varit skoj att träffa TW-kändisar härifrån ju *hihi* Men du får ha en trevlig kväll iallafall

• Linsa

NiXxI..

Aha då vet jag vem du är*hihi* Jag tillhör Hästskorna

• Linsa

Ankis: Visst får du dra av GPs:en Du har ju köpt den i företaget kan inte tänka mig nåt annat...

Jag blev konsulent v50 förra året men hade min första demo i januari i år så jag ska väl inte deklarera något detta året?

• Linsa

Pínup car cruiser: Får jag vara fräck och be om en oxå Skickar min mailadress till dig

• Linsa

Hur går det för er alla?!?! JAg funderar skarpt på att gå vidare och bli teamleader men jag behöver rekryter......det är inte så lätt att få tag på.....några tips ngn?!?!?!

• Linsa

HUr redovisar man produkterna man köpt in till sig själv? MAn har ju inga kvitton på dem.....

JAg måste bli duktigare på att spara kvitton och skriva upp min körning.....

Stolt mamma till tre busfrön
  • Linsa

oki tack Turt att jag sparar alla mina beställningssedlar

• Linsa

är det någon som vet om man kan använda multikvarnen till morötte`?!?!

• Linsa

vilken ingår i katalogen?!?!

• Linsa

oavsett om det är en dataskärm eller tv skärm så tycker jag att det är en fin gåva Gåvorna till både konsulenter och värdinnor är superfina Tänk vad det skulle kosta att gå o köpa det i affären.....

• Linsa

JAg har rekryterat Min allra första så glad

• Linsa

jempagirl.

jag tror att den måste stå med på fakturan, men du betalar inget för den....det är för skatt redovisning och sådant....

• Linsa

Fia Lisa 75 det är fortfarande så.......i slutändan så har du ändå inte betalat nåt.....

Svar på tråden Tupperware - tråden