• Binis

Tupperware - tråden

TACK!!!! för inbjudan

Var på möte igår här i Svedala, behövde verkligen peppning. Har flera avbokningar, behöver fler demos. Ge mig måååååånga tips på hur man fixar dateringar???

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • Binis

Har fått två demos avboakde den här veckan men jag hoppas att jag iaf kommer upp i 6000

I Fridgesmarten, man kan väl blanda olika grönsaker i den? Jag menar såna som ska ha samma ventilation???

Jag har såna problem med att få demos.... har 19 inbokade i år så det är ju inte dålig men jag vill ha fler. Känns som om det är många som inte gillar TW och många som drar sig för en demo.... tack för alla tips jag fick tidigare.... men hur kan man skaffa demos förutom på demos..... tips! tips! tips!

Jag ¨måste säga att jag ÄLSKAR mina mnimax..... såååååå smarta

• Binis

Men när i demon nämner ni det om att man kan boka en egen demo, hur säger ni det??? "Tjatar" ni lite eller vad..... känns som om jag inte har hittat något bra sätt att säga det på... och fler kompisar har jag ej att fråga om de vill ha en demo

• Binis

Har testat det med att lägga lappar, här fungerade det inte alls men tju den som ger sig

• Binis

Mrs Kensington: Jag bor i Svedala, du får mer än gärna beställa via mig Skicka ditt nummer/mail till min inbox bara så kan jag ringa dig eller maila Varför vill du ej ha en demo???

• Binis

Svedala ligger förresten 1,5 mil utanför Malmö om du inte visste var det ligger

• Binis

Jag måste varva ner när jag kommer hem så det tar ett tag innan jag kommer isäng *ha, ha* Man blir ju lite uppjagad

Det där med att åka till okända kommer man nog alltid att vara lite nervös för men förhoppningsvis går det ju lättare och lättare....

och varsegod Linsa

• Binis
    NiXxI: jag har också saker att ta hand om och en dotter som går upp mellan 5.30-6.00 emn jag akn verkligen inte gå och lägga mig direkt utan jag sätter mig en stund framför datorn eller TV:n och tar det lugnt. Sakerna som ska göras kan ju vänta
  • Binis

Här tar sambon hand om hemmet och barnen när jag är borta precis som jag gör när han jobbar så då är det ju han som ska se till att allt ser ok ut när man kommer hem. Så sköter vi det här iaf

• Binis

Lycka till ni som har demos idag

Svar på tråden Tupperware - tråden