• qazbnm

Tupperware - tråden

Hej hej!

Jag skall ha demo på torsdag nästa gång!

Säljer alltid bra på mina demos fast jag har inte haft så många demos.
    En av mina demos i vecka 12 blev avbokad med, jag som ville ha vispskålarna i cosmos :(

Är det nån mer från Knallarna här????

Lycka till på era demos :)

• qazbnm

Jag har åkt på halsfluss och har fått skjuta på mina demos. Så det blev inget för mig denna veckan. Men så är det ibland. Hoppas ni andra kommer upp till vågen :P

/Josefin

• qazbnm

Nån som vet vad man kan jobba sig till på aktivitetsveckorna 15-16 eller om det var 16-17???

• qazbnm

Är det ingen som vet nått om v. 16-17???

Hmmm......

• qazbnm

ok, skall bli spännande och se vad det blir v. 16-17. Jag fullkomligt älskar godis skålen som kommer att säljas då i rosa. Kommer nog att köpa ett par stycken själv. Perfekta att ha som gå bort gåva :P

• qazbnm

utköps pris 80 kr och sen kostar den 159 kr!!

• qazbnm

Ja man får tyvärr bara köpa ut en till visspris :P

• qazbnm

Sådan erbjudanden v. 15-17 snacka om attd et kommer att bli lätt och boka partyn. 3 liters ultra plus som alternativ tackgåva vid en försäljning på 3000. Hhehe....

• qazbnm

hej!

-har sålt för nästan 10.000 denna veckan så jag får avantisetet som var mitt mål denna vecka. Tycker att avantimuggarna med lock bara är så bra.

Hur har det gått för er andra??

Sålde en massa mini mulitkannor inte så många karamell skålar tyvärr..!!!

• qazbnm

en beställningssedel räknas som kvitto

• qazbnm

Vill så gärna ha optimum med blommor på SÅ fin......

• qazbnm

Teamledare är väl som alla andra människor. Med andra ord de kommer i olika former :)

Min teamledare är jätte go och vi har alltid trevligt.

Synd att du har fått en sån teamledare.

Kanske går det att byta team?

Hoppas att det ordnar sig DET ÄR JU KUL ATT SÄLJA TUPPERWARE!!!

Kram på dig!

• qazbnm

Linsa

bara om du har den utbytt bara riveraen. Den som man får med om man är värdinna nu i juni...

Kikkan79

Nej ingen extra katalog vad jag vet, sen kommer det ju lite sommar produkter men de kommer på lösblad som vanligt.

• qazbnm

den som kan riva choklad, ost och nötter den med "små" hål.

• qazbnm

vi har inga gästgåvor.... Det är det ju bara om det är storvecka och nästa stor vecka är vecka 39.

• qazbnm

Jaha då var det dags för tupperware träff om en timma. Kul att få en mini max när man kommer dit. alltid kul med grattis saker. Bra gåva nu med med termosen v. 24.

Ha det bra alla!

Och lycka till med era inbokninigar!

• qazbnm

Oj vilket roligt möte, blir att ring in nån mer demo till v. 24!!!

Svar på tråden Tupperware - tråden