• NiXxI

Tupperware - tråden

Detta var en tyst tråd
    Jag lade den i favvisar för att ta del av era visdommar...men det skrivs inte så mycket ju
    Jag började själv som konsulent i vecka 3 (på lördagen)...så jag är rätt så nybakad, men tycker att det är skitkul...plus att jag har ett stort ha-begär efter produkterna

♪ Hej tomtegubbar slår i glasen...♪
  • NiXxI

Jag har fyra demos denna veckan...mitt mål är 9500...ska minsann också ha vågen

• NiXxI

Min kvarn maler mandlen bättre än min gammla traditionella kvarn, sen får man iofs hålla i den när man maler...men det är det minsta problemet tycker jag när jag vet att jag har en sådan bra garanti på den
    Du kanske får byta insatsen i den?
    Fridgesmarten är mina grönskares bästa vän...haha...annars brukar morötterna ta sig en liten mjuk-väx-ruttna runda rätt snabbt, men numera håller dig sig över förväntningarna...sen ser det bara såååå snyggigt ut med Fridgesmarten...salladen, gurkan, morötterna och allat annat ligger snyggt och fräscht längre
    Och IsoDuo såskannan...I just lööööve mine då hela familjen är sås-o-maner och numera kan äta utan att såsen kallnar eller får äcklig skinn-yta, sen passar den såååå bra ihop med IsoDuons fyrkantiga till potatisen som också håller sig varma ju.

Fan...jag är nog Tupperware fanatiker...passar nog bra inom detta yrke ...jag kan prata mig het om mycket

• NiXxI

Japp, jag ska också strax iväg för tredje kvällen i rad. Har sålt för sammanlagt 5500 på de två jag har haft, har ikväll och på söndag kvar.
    Ska även jag till okända...huvudvärk ikväll igen också

Hur har ni andra det när ni kommer hem, bara snurrar huvudet när ni lägger er med allt TW??

• NiXxI

Jag håller tummarna för dig Änglatuss, vi siktar båda efter vågen
    Detta är även min sista vecka att ragga en konsulent så jag får OvalPlusen och jag vill ju haaaaaaaaaaa

• NiXxI

Ja, jag har ju den "lilla" på 1,5l...men me want a big one

Haha...ja, det är bara det att jag sällan hinner varva ner när jag kommer hem, disken står och väntar, döttrar ska pussas på...sen slänger jag mig i bingen och vrider och vänder mig i ca en timme...
    Har en morgonpigg lärka a la 06,00 som kvittrar "mammam"

• NiXxI

Jag veeeet...*flinar*...men jag avskyr att vakna till röran...och den kommer under tiden mannen är hemma med döttrarna och jag är på demo. Så jag har bara min egen dumhet att skylla på

• NiXxI

Jepp, så har de flesta det....men inte jag.

• NiXxI

Jag sålde för 2450 kronor igår och då var det bara tre gäster plus värdinnan där, så jag får vara nöjd ändå
    Nu har jag sålt för 7450 ca...50-lapp kvar till kvarnen och 1500 kvar till vågen. Har en demo till på söndag ju!
    Fast jag fick inga dateringar

Svar på tråden Tupperware - tråden