Inlägg från: jempagirl |Visa alla inlägg
  • jempagirl

Tupperware - tråden

Någon som vet, vad det är för rekryteringsgåva nu i v.15 samt om det är någon välkommstgåva?

• jempagirl

japp det stämmer, går dock att plocka ihop den runda blå crystal plus på 8 dl. som reservdel. Annars finns det en ny matlåda den som heter Extra plus. Fungerar också i frys å micro.

Du kan skriva i min gästbok om du undrar över något.

• jempagirl

Är så glad... Startade en nyss en ny försäljare...

• jempagirl

Jess75

From. v 18 kommer det ett snyggt set, en crisper selett, rundlett, en shaker i ny modell BtB stil, jäätesnygg. Allt i mörkblått

• jempagirl

Är det någon här som är med i shipet Birka? Bara kul att veta om det är flera FL are i närheten som också säljer TW.

• jempagirl

jess 75, om det är dom där 2 "gånjärnen" på underdelen som gått av så går det på garantin, har bytt ut flera stycken.

• jempagirl

Jag med, det fattas 1 rekryt. Men är lite osäker på att lägga ner så mycket tid för tillfället.

• jempagirl

Linsa: För mig fattas det 1 rekryt, det är svårt att hitta rekryter, dom jag ha fått har i stort sett frågat mig...

Har du pratat med din Teamledare? Hon kanske kan hjälpa dig att ringa på namnförslag etc.

Lycka till!

• jempagirl

Lite segt är det, jag har 1 demo v.19 & 1 v.20 sen har jag ingen först i mitten av augusti... Vill ha några till i maj å början av juni.

• jempagirl

Ja du kan lämna tillbaka väska,

Svar på tråden Tupperware - tråden