Inlägg från: AlmaBus |Visa alla inlägg
  • AlmaBus

Tupperware - tråden

Hej!
    Måste bara fråga en sak!!
    Jag har inte riktigt tid att vara jätte aktiv! 
    å jag har väll sållt nu i ca 10 veckor har nått upp till 13000 tror jag
    å jag har 3 demon inbokade, men ändå är min konsulen jätte sur på att jag inte är så åktiv....
    vet ju att förra veckan så var det ju något om några grytor här som skulle lottas ut,
    om 7st va aktiva, så visst det va ju inte jag... , men man har väll inga krav på sig??? eller??
    Har hört att om man inte hafft ett demo eller så på 6veckor så kan man bli avskriven!!?? Vet att hon är en liten gnäll spik sedan innan...
    hadde två demon som blev avbokade i vecka 17 å 18 så jag har ju liksom försökt... skulle varit på möte i dag å jag sa till henne på telefontiden i fredags att jag hinner nog inte komma.... sen ringde hon i kväll å frågade om jag skulle komma... näää jag sa ju att jag inte skulle hinna med det i dag (sa jag då... NÄÄ Hää hepp men då får du inte vara med på vårat lotteri!(skit sur) Nä det förstår jag ...jag är ledsen men jag sa ju att jag ...bla bla bla...nä nä men se nu till att få in demon så att du i nte drar ner oss andra! Okej?(sur å bestämd!) Ja jag ska göra mitt bästa sa jag!! Sen la hon inprinsip på!
    va F*N visst jag håller med henne men inte F*N blir men peppad eller specielt sugen på att sätta igång å ringa runt när hon är så jäkla sur å grinig... hmmm Nåå ja nu har jag fått skriva av mig lite... Tack å god Natt på er!

♥♥Lycklig Mamma Till Alma!!♥♥
  • AlmaBus

Hej! Tack för era svar!! VA nog lite almänt nere den dagen  jag skrev... ...
    Jag pratade med henne härom dagen å då sa hon att hon skulle sluta med ring tiden för att det bara va jag och en till som ringde på sin ring tid...
    så nu får jag sms:a in min rad varje fredag.. ja ja det får ju gå...
    Nää vet inte om jag kan byta team.... det får vara så här! jag är lite inne på att sluta!
    Jag kommer ju ingen vart, känner att jag varit hoss alla jag känner men ingen bokar nytt demo..
    ska försöka ett tag till så får vi se. ..
    Det är ju som sagt ROLIGT så jag vill ju egentligen inte sluta, men det går ju så segt!
    Kram på er!

• AlmaBus

Jess75: VA roligt!! Kul!  Ja jag fattar inte varför inte fler kan testa på att sälja bara men får ju skit mycket grejer ju!!! Otroligt!! Lycka till i fortsättningen!

Svar på tråden Tupperware - tråden