• Binis

Tupperware - tråden

Oooooh, är så irriterad nu *ha, ha* Var på en demo idag där det skulle vara en 9-10 stycken gäster. En kom, dvs det blev två stycken med värdinnan.... Visste knappt vad jag skulle göra *ha, ha* Men jag höll min demo och det blev en föräljning på 1700 någonting. Värdinnan hade en extrabeställning Nöjde med försäljningen på så få gäster men alltså 2 stycken. Någon som varit med om något liknande????

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • Binis
    NiXxI: Jag var också där Fick också min faffebryggare och en termomugg Altid kul att gå ifrån ett möt med någonting *ler*
  • Binis
    NiXxi: Jag började sälja v 2, du då? Bor i Svedala, 1,5 mil utanför Malmö, var bor du? Var lätt att känna ige dig igår, tror att du var den enda med rosa tröja va Du var framme ett par gånger också väl? Jag var framme vid det med tio dateringar och sen när man fick kaffesaken
  • Binis

Tillhör också hästskorna Någon här kanske kan svara på vad det innebär att ligga på topp tio i listan "de tio bästa konsulenterna" ???? Jag låg på en femtepats men vet inte ritigt vad det innebär *ha, ha*

Tyckte förresten att du såg självsäker ut NiXxI Fräckt att sticka ut så *ler*

• Binis

*Ha, ha* Alla har vi våra sätt Ingetjag tänkte på iaf

Vet ej om du tänkte på mig.... jag hade helt svarta kläder och en grönbeige kofta på mig. Väldigt utstickande

Ja det måste väl innebära något sånt.... mycket man ej vet känns det som *hmmm* Kul iaf

• Binis

Tack Tänk att ma kan bli så stolt

• Binis
    kikkan79: Varför fick du hem den, är du säljare eller köpare *skratt*

Blev ni stjärnföräljare i v 9-13??? Jag lyckades precis *glad*

Vad valde ni kampanjen??? Jag hittad inget jag fastnade för sådär direkt men nästkommande kampanj är ju ännu värre så det var ju ingen idé att spara poängen så det blev det där tältet på första sidan i blått Ida kommer att bli superglad!!!

Har demo ikväll, 11 gäster *håller mina tummar* Vill ha en bra demo nu, förra var ju skrattretande *ha, ha*

Konstigt att det "bara" är en tackgåva att välja på ni i april....
  • Binis
    kikkan79: vad roligt, snart fördelsedag därockså då *ler* Jag har haft en sån hjärtebox men har den inte kvar tyvärr.... kan inte komma ihåg exakt hur den såg ut... hoppas att någon annan kan hjälpa dig
  • Binis

4500..... *grattis till nya jobbet* Ni får ju ultra + :en i väskan nu *avis*

• Binis

Skulle till Hässleholm men tycker att det blir alldeles för långt att köra 10 mil enkel resa 'är det för mig. Hade kunnat tycka att det hade varit värt det om produktkursen varit också men den blev ju inställd

Ljungby, var det det med teamledarinfon? Den vill jag till men har inte fått något mail om det????

Svar på tråden Tupperware - tråden