• NiXxI

Tupperware - tråden

Chiqita75
    Jag tyckte också den var krånglig, så jag valde att lägga kransen i själva napphållaren (klicka in den där) innan jag förslöt nappflaskan och det tycker jag var lättare
    En Loppa och en Räka och mitt livs verk är fulländade
  • NiXxI

Chiqita, jag har aldrig haft locket på får jag väl erkänna....ska testa och se hur du menar. Återkommer

• NiXxI

Såpp...testat!
    Hällde vatten i för att prova med volym i.
    Hoppas nu du menar locket så som i det som skyddar napp/pip?

Mitt lock satt fast på båda hur bra som helst i alla fall. Om din inte har den funktionen kanske du ska reklamera den?

• NiXxI

Så lite så

Så alla TW-älskare!
    Ska vi sammla ihop lite tips och råd om hurvida vi "kommer ur garderoben"???

För jag tycks sitta i stiltje när det gäller att få dateringar just nu. Många avbokningar (japp, av, inte om ).

Hur gör ni?
    Vad säger ni?
    Vad säger eventuella gäster som tackar ja till en demo?
    Har ni dateringsgåvor?
    Skriver ni gästbok?

Jag älskar som sagt var mina produkter (somliga mer än andra förstås) och har sällan svårt för att prata mig varm om sortimentet, men hur får man gästerna att förstå de offantliga fördelarna med att vara värdinna och då särskillt NU (herrejissus, de får ju gåvor för 1450 kronor om demon säljer på 3300 kronor!!!!)??!!

• NiXxI

Pinup Car Cruiser...Jag tar gärna en lathund också om jag får (alltid bra att hålla koll på fast jag började i år)
    Införskaffade mig körjournal igår gratis på Statoil, gäller ju att kunna redovisa körningen.

• NiXxI
    Vecka 15-17 är det supererbjudande

TupperFlex Kvadrat 1,2 l och 2,6 l
    Men vid en försäljning på över 3000 kronor på demonstrationen erhålles även kombikyl 7 dl som en extra tackgåva! till ett värde av 289 kronor!

Men (och det är ett stort MEN), det finns en alternativ tackgåva istället för TupperFlex.Nämligen en Ultra Plus Oval 3 liter (värde 699!!! Kronor).

Som en extra-krydda och lockbete för dina gäster så kan du berätta att Minimultikannan säljes under dessa veckorna för 84:- vid köp av andra varor för 300!! En otroligt efterfrågad produkt

• NiXxI

Den är fortfarande grå

• NiXxI

Åh ja just Binis...tack
    Det är så vidrigt bra erbjudande nu att man glömmer hälften.

Skulle önska att jag själv kunde vara Värdinna...

• NiXxI

Binis, jag är med mammaledig...men jag hoppas däremot att jag finner ett jobb snart...för annars blir jag.....DESPERAT HEMMAFRU

• NiXxI

Hej Binis!!! Kul att ses irl idag!!!
    Vilken härlig utstrålning du har då...(vaddå avis Flört).

Ska bli kul att åka upp till Götet den 27:e också. Hur känner du inför att bli TL??

Svar på tråden Tupperware - tråden