Tupperware - tråden
Måste det va jag som håller i startdemon?
Måste det va jag som håller i startdemon?
Jag pxå su nu får jag både 5l och brödformen ultra+ *GLAD*
Hade min första ensamma demo igår.Första för denna gång har ju sålt för flera år sen.Det slutade bra dryga 5000:- och det kommer ev fler beställningar från folk som inte kunde komma.Så nu får jag picknickväskan,optimum.glasen.Och så får vi som sålt för 5000:- v.20 en målpåse av vår teamledare.Hur bra kan det bli??!! Inte nog med detta jag har ju en rekryt som börjar på söndag och det onom mina 10 första veckor så jag får ju även ULTRA+ på 5L och så väljer jag ULTRA+ brödformen i kampanjen.SÅ GLAD
Fick precis ett mail från shippet och jag ligger bland dom 35 bästa säljarna v20 jättekul tycker jag.Hur har ni med demos jag har bara 2 i bok just nu men allt kan hända
jempagirl jag har oxå rekryterat vad var det för premie du valde jag har visserligen bara rekryterat en kanske när man kommer upp i fler???!!!
Verkar ändå konstigt att man ska bet och sen dra av på skatten
Ok jag valde UltraPlus så då behöver jag inte bet nåt.Detta borde dom informera om tycker jag.Prata med din teamledare.
Nån som vet vad miniquick chefen kommer att kosta nästa vecka??
Japp det ska va det min teamledare ska berätta det på söndag men jag vill veta nu jag har ingen demo nästa vecka men kan kanske få en omman kunde tala om hur mycket den ska kosta!!! Vart är du säljare jag är i stockholmregionen och vi har nån födelsedagsvecka så därför skulle den va billigar och det är ju suveränt den är ju såååå braaaa
Ok hur många vill du ha?? Skoja bara.
Åh vad det är tomt på demon just nu har ingen förrän 17-e
vill oxå men det är ingen som vill ha demo nu??!!!
Ni som säljer TW har ni mkt hemma i skåpen? Har ni mkt nytt som bara ligger? Varför jag undrar det är att min man tycker jag är helt crazy viljet skåp man än öppnar så blir man nästan anfallen.Och så har jag några kartonger nytt!!(Kan ju va bra att ha nån gång)
Grattis Linsa