• NiXxI

Tupperware - tråden

Jahapp....tydligen bra mycket mer än nu.

Och samtidigt känner jag att om jag ska träda in i en ledarskapsroll så är jag TVUNGEN att omorganisera min tid och vardag kraftigt, för som det är i dagsläget så ligger alla TW-papper överallt, burkarna här och där och ingen ordning på gäster/värdinner som varit tidigare och vad de har köpt eller kan tänka sig att köpa.

Men det hade varit skönt att dels bli lite piskad till en mer strukturerad människa, tjäna mer pengar och uppnå ÄNNU MERA SAKER så klart

En Loppa och en Räka och mitt livs verk är fulländade
  • NiXxI

Näpp...jag är som du ju, nybörjare....men eggad....är ju arb.lös annars

• NiXxI

Binis...salladslungan är ute ur bilden för mig
    Sålde noll förra veckan. Har en demo denna veckan och 12-14 gäster ska komma. Sen får vi se vad det blir
    Jag vill dock ha Avantisetet...självklart
    Du då, vad satsar du på??

• NiXxI

Jag får min klocka..traaa-laaa-la-laaa-la....!!!
    Är så glad, min rekryt sålde loss sin vecka igår (sista dagen dessutom på hennes 5-veckors). Åhhh, jag är så glad!
    Hade en demo själv i fredags där jag sålde för 3043 och har en demo nu på onsdag...men har bara 12 i boken...vill ha fler.
    Har eventuellt en rekryt idag dessutom...får se om hon vill börja...spännande!!!

Binis, hur skulle vi göra, ska du åka med oss i bilen? För då kan du ju bara ta tåget in till Knutpunkten, så kan vi hämta dig där så kör vi upp till Gbg tillsammans???
    Mamma till tre busfrön är min Teamledare (och söta storasyster) och det är hon som kör. Blir ju billigare att dela på bensinen med.

Vi har möte i Svedala imorgon Änglatuss, men jag kan inte gå . Hur många dateringar har du i boken??

• NiXxI
    Chutzpah, gå in på www.tupperware.se och skriv på kontakta oss. Så kan du få tag i närmsta konsulent i ditt område och reklamera burken. Finns inte just den burken kvar så får du en likvärdig burk om den  skadan som uppstått omfattas av garantin (vilket det låter som då du tappat den tror jag??)
  • NiXxI
    Mysanpysan
    Hur länge säljs multikannorna? De säljs inte längre, utan är just nu med i Värdinnestegen när man håller en VIP-demo
    Och hur ser godisskålen ut? Den är rosa och ljuvligt fin
    Har sålt Tupperware förrut och varit minigruppledare som det hette då. Vad kul, hur kommer det sig att du slutade??
    Har hela skåpen fulla av tupperware.
  • NiXxI
    SeTa
    Jodå, det omfattas av garantin, så bara kontakta närmsta återförsäljare.
  • NiXxI
    Chutzpah
    Vart bor du???
  • NiXxI

Binis...msn...hahaha, loggar genast in (glömmer jämt att logga in där)

• NiXxI
    Binis skrev 2007-04-23 12:42:22 följande:
    Vem var det till???
    Tror det var till dig, kvinnan med alla dateringarna och två eventuella rekryter *vaddå avis*
  • NiXxI

Jepp jepp...jag kommer...ska bara...
    Håller på i tvättstugan och röjer lite...men trillar in på MSN efter nattningen (ca 19,30)

amraimer, vad kul. Vilket chipp (stavas annorlunda dock) tillhör du?

• NiXxI

Hallo alla burk-tanter

Hade en demo igår hos "rikemansfruar".
    Vad roligt det är att lyssna på deras vardagssnack och deras vardagsproblem.
    Yoga-instruktörer som var sena, vilken diet de gick på och vilka spa som var mindre roliga, vilka resor som var lite roligare och vilka resor de aldrig i livet kunde begripa varför folk valde att ta
    Tänk vilken skillnad det är i de olika klass-skikten
    Nåja, hade 6 gäster och sålde för 3101, så jag var rätt så nöjd. Men jag vet inte, kankse det är för att man själv kommer från en arbetarfamilj...men jag trivs så mycket mer på demos där man känner sig mer "hemma" och allt är så mycket mindre tillgjort.

Binis, hur gör vi med imorgon? Ska du åka med oss i bilen??? Hade varit sååååååå kul ju

• NiXxI

På vårt lager finns det väskor med hjul och handtag som man kan köpa som är stora och skitbra. De kostar 100 :-. Kolla med ditt lager om det finns samma möjlighet där.
    Nu får man hos oss antingen en väska till barn, ett rese-strykjärn eller en beautiväska om man rekryterar en, två så får man en mp3 eller en grill och tre rekryter ger en stor resväska

• NiXxI

Näpps, för jag fick/har maginfluensa "one-way" om vi uttrycker det så vackert...och ja, inte det hålet man kan prata med då
    Nä, med min mage så tordes jag inte fara iväg faktiskt

• NiXxI
    Jess, ja du får lov att vara aktiv 3 timmar i veckan tror jag att det är (en i mitt team är sjuksriven). Hör med f-kassan så ger de dig mer raka besked.

AlmaBus, du har absolut inga "krav" på dig, utan arbetar i din egen takt och vilja. För självklart uppnår man mer ju mer man säljer och visst måste man vara aktiv inom en radie av 6 veckor, MEN man bestämmer själv sin takt och din TL ska deffenetivt inte vara grinig mot dig.
    Däremot så vet jag att vi hade en i vårt Team innan som jämt uteblev från mötena, aldrig ringde in sin rad och inte engagerade sig alls med att datera och det visade sig i slutändan att hon inte VILLE sälja mer, men inte tordes klämma fram det och tyvärr så drar sådana människor ner stämmningen lite. Alltså, inte att de inte är särskillt aktiva, men uteblir med sin närvaro på diverse ting som jag nämnt ovan.
    Detta är trots allt ett arbete fast somliga inte ser det som så och TW och även TL är delvis våra "arbetsgivare" ju.
    Kan vara som så att din TL missbedömt situationer och samtal kanske? Men bäst är ju att du pratar med henne på tu man hand och berättar hur du upplever det. Annars håller jag med ovanstående, att får du inget bättre bemötande efter du pratat med henne så försök byta Team.
    Lycka till.

Själv har jag svårt med dateringarna igen...de minskar drastiskt och då nyper en del av ens egna pepp bort också. Jag behöver sälja lite för att få in lite pengar känner jag.
  • NiXxI

Ska tillägga att jag rev morötter med "orginal"insatsen till Multikvarnen, gick lite trögt, men bra ändå. Samma sak med gurka. Man fick bara trycka lite hårdare så gick det bra. Men jag tippar på att extrainsatsen fixar arbetet med gurka och morötter ännu bättre

• NiXxI

*klappar mig på bröstet*

Igår fick jag ännu en rekryt

Nu vill jag ha minst en till och gärna fyra till

• NiXxI

Jepp, jag vill mä ha tv:n
    Ska tjöta på min vännina som har sin V.I.P-demo på söndag

3 l UltraPlus, var det inte den gammla rekryteringsgåvan från förra året? De har ju gjort en ny nu där man får 5 liters istället (och lite nya saker i Nycklen till framgång-stegen). Fast det är ju som sagt om man rekryterar inom sina 10 veckor. Därefter är det enbart pågående kampanjer som gäller och nu är det inte väskorna eller strykjärnet etc längre....utan såååååååååååååååå mycket bättre prylar

Binis...åhhh vad många bokade du har, vill määää. Mina värdinnor är inte så pigga på att omboka trots att deras demosar i snitt ligger på 3000, de som har lägre snitt bokar dock gärna om *förvirrad*

Svar på tråden Tupperware - tråden