• NiXxI

Tupperware - tråden

Jahapp....tydligen bra mycket mer än nu.

Och samtidigt känner jag att om jag ska träda in i en ledarskapsroll så är jag TVUNGEN att omorganisera min tid och vardag kraftigt, för som det är i dagsläget så ligger alla TW-papper överallt, burkarna här och där och ingen ordning på gäster/värdinner som varit tidigare och vad de har köpt eller kan tänka sig att köpa.

Men det hade varit skönt att dels bli lite piskad till en mer strukturerad människa, tjäna mer pengar och uppnå ÄNNU MERA SAKER så klart

En Loppa och en Räka och mitt livs verk är fulländade
  • NiXxI

Näpp...jag är som du ju, nybörjare....men eggad....är ju arb.lös annars

• NiXxI

Binis...salladslungan är ute ur bilden för mig
    Sålde noll förra veckan. Har en demo denna veckan och 12-14 gäster ska komma. Sen får vi se vad det blir
    Jag vill dock ha Avantisetet...självklart
    Du då, vad satsar du på??

• NiXxI

Jag får min klocka..traaa-laaa-la-laaa-la....!!!
    Är så glad, min rekryt sålde loss sin vecka igår (sista dagen dessutom på hennes 5-veckors). Åhhh, jag är så glad!
    Hade en demo själv i fredags där jag sålde för 3043 och har en demo nu på onsdag...men har bara 12 i boken...vill ha fler.
    Har eventuellt en rekryt idag dessutom...får se om hon vill börja...spännande!!!

Binis, hur skulle vi göra, ska du åka med oss i bilen? För då kan du ju bara ta tåget in till Knutpunkten, så kan vi hämta dig där så kör vi upp till Gbg tillsammans???
    Mamma till tre busfrön är min Teamledare (och söta storasyster) och det är hon som kör. Blir ju billigare att dela på bensinen med.

Vi har möte i Svedala imorgon Änglatuss, men jag kan inte gå . Hur många dateringar har du i boken??

• NiXxI