Jess, ja du får lov att vara aktiv 3 timmar i veckan tror jag att det är (en i mitt team är sjuksriven). Hör med f-kassan så ger de dig mer raka besked.
AlmaBus, du har absolut inga "krav" på dig, utan arbetar i din egen takt och vilja. För självklart uppnår man mer ju mer man säljer och visst måste man vara aktiv inom en radie av 6 veckor, MEN man bestämmer själv sin takt och din TL ska deffenetivt inte vara grinig mot dig.
Däremot så vet jag att vi hade en i vårt Team innan som jämt uteblev från mötena, aldrig ringde in sin rad och inte engagerade sig alls med att datera och det visade sig i slutändan att hon inte VILLE sälja mer, men inte tordes klämma fram det och tyvärr så drar sådana människor ner stämmningen lite. Alltså, inte att de inte är särskillt aktiva, men uteblir med sin närvaro på diverse ting som jag nämnt ovan.
Detta är trots allt ett arbete fast somliga inte ser det som så och TW och även TL är delvis våra "arbetsgivare" ju.
Kan vara som så att din TL missbedömt situationer och samtal kanske? Men bäst är ju att du pratar med henne på tu man hand och berättar hur du upplever det. Annars håller jag med ovanstående, att får du inget bättre bemötande efter du pratat med henne så försök byta Team.
Lycka till.
Själv har jag svårt med dateringarna igen...de minskar drastiskt och då nyper en del av ens egna pepp bort också. Jag behöver sälja lite för att få in lite pengar känner jag.