• Blueblood

Kvinna tvingade mig visa porr för okända!

Hej. Det här är inte alls bra alltså. Det är riktigt illa. Fan.
    Jag har ju berättat om mitt dilemma med videobutiken i mitt kvarter. Går jag dit och hyr så klär kassörskan av mig med blicken.
    Problemet är bara att det är stans bästa butik. De har de bästa filmerna, de är billiga plus man får bra erbjudanden när man är medlem. Fast jag hade ju tänkt mer "Hyr fem filmer i fem dagar och betala för två", inte "Sugmärke i halsen och rufs av nackhår".
    Nåja.
    Det var en omtalad film som jag ville ha. Alternativen var antingen hyra eller köpa.
    Fan heller att jag går till min videobutik för att hyra en sådan där vuxenfilm, ni vet.
    Då tänker kassörskan genast "får han inget hemma", eller "mmm... han vill nog se den här filmen med mig".
    Så det fick bli en internet-order!
    Det såg lovande ut. De utlovade diskret avsändare och allt. Vill ju inte bli tagen för pervo på posten heller.
    Ja, så fick jag mitt avi i dag. Mycket rätt stod det att jag hade beställt "plast" för 350 spänn. Hade ju varit lite pinsamt om det stått "Golden Blondes do it again" eller nåt sådant på lappen.
    När jag var på posten och skulle hämta ut paketet slogs jag av tanken att postpersonalen kanske mycket väl vet vad det där är för paket. De måste ju träffat på sådana innan.
    Fan, det blev lite jobbigt. Så jag tog upp min mobiltelefon när jag gick fram till kassan och låtsades ringa en polare! Jag sa klart och tydligt "Tjena XXXX! Jag är på posten och ska hämta ut filmen som du beställt. Vad är det för något?"
    Jag hoppas och tror att kassatanten hörde det. Plus att hon trodde på mig också. Jag ser ju ren och välvårdad ut. Varför skulle jag ljuga?
    Ja. Så fick jag paketet och jag öppnade det när jag kommit en bit från posten.
    Jodå, ett mycket fint och färgglatt omslag med vackra bilder av olika damer.
    Efter det gick jag och vandrade runt lite i stan. Hamnade till slut i en av mina stammis-affärer. Slog till med ett par jeans när jag ändå var där.
    Jag gick till kassan och betalade och sedan gick jag iväg.
    Jahha, då börjar larmbågen att tjuta. Det var bara att gå tillbaka och visa upp jeansen igen.
    Men kruxet var att hon hade tagit bort larmet från dem! Vad var det då som lät?
    "Ursäkta, kan jag få titta i din väska", sa den max 20-åriga expediten.
    Ja det var ju bara så jävla bra.
    För vad fan var det jag hade i väskan då?
    Nu blev det något så in i helvete jobbigt. Vad skulle jag säga? "Nej, jag vill inte att du tittar i den".
    Då skulle man ju direkt bli misstänkt för stöld.
    Jag brukar inte finna svåra situationer jobbiga att komma ur, men det här var övermäktigt. Jag tror fan och med att jag även blev röd i ansiktet.
    Det stod ju fan en del folk i kön bakom mig också.
    Ja ja. Hon langade upp filmen så omslaget lyste som en julgran framför alla människor.
    "Du har inte köpt den här, va?" sa hon.
    Ja, vad fan ska jag svara på det.
    Så då fick jag gå ut utan filmen och då lät inte larmbågen. Sedan fick jag tillbaka filmen och fick gå ut.
    Då var det klart. Jag kan aldrig mer handla i den affären, eller vistas i närheten av den.

• Svar på tråden Kvinna tvingade mig visa porr för okända!
  • Apif la deuxième

Den hette nåt med blonde babes tror jag

• Mamsis

Varför är det så pinsamt med porr då? Kan säga att jag jobbar på posten och vi skiter fullkomligt i vad det är i paketen och jag har beställt film jag med (inte porr iofs) och det syns inte utanpå om det är film och iaf jag funderar aldrig på vad det är i paketen om de inte är från typ panduro för då blir jag pysselsugen.

• Mary Lo
    Blueblood skrev 2007-03-14 19:41:43 följande:
    Mary Lo: OK, den heter "Kåta morsor". Precis som på FL ju!
    Aahh... inte helt orimligt en film jag skulle väja också.
  • RonjaRovardotter

Men blueblood, den hette ju blondes goes crazy tidigare, har den bytt namn till kåta morsor?

• Smulisan

Haha, de va de roligaste jag hört på länge.
    Fast de e klart de va väldigt tråkigt för dig

• Blueblood

RonjaRovardotter: Nej, det gjorde den inte. Om du scrollar tillbaka till trådstarten så ser du att det står så här: "Hade ju varit lite pinsamt om det stått "Golden Blondes do it again" eller nåt sådant på lappen".

• Blueblood

Fridapida: Norrbagge eller? Så, hur är norska p-rullar då? Du vet, ni går ju upp i falsett i slutet av meningarna när ni pratar. Är det så i p-filmer också?
    "Fleksnes! De gar för meg nuuuuuuuuuiiiiiiii!"
    "Je je, Trine, vise meg dina kjempebröööööööiiiiisst!"

• xenaa

hehehe ok...

~BF 16 Juni ~ - * är i v. 27* - det är en pöjke i magen
Svar på tråden Kvinna tvingade mig visa porr för okända!