Tips på coola killkläder till bebis kille
Var kan man shoppa coola snygga killkläder typ storlek 62-68??
Gärna på internet.
Var kan man shoppa coola snygga killkläder typ storlek 62-68??
Gärna på internet.
Killkläder vet jag inget om.
Men BARNkläder kan man ju köpa på t.ex. villervalla.se
kolla in me&I dom har fina kläder..
Har ingen kille själv, men har sett att No added sugar har ett par fina, sen har ju Katvig väldigt fräscha, Kik Kid också. Alla dessa är ju relativt dyra, finns i "alla" nätbutiker.
Annars har Polarn och Pyret snygga killkläder.
Lycka till!
Är lite sugen på villervallas bodys. Såg i en affär mössor från dem men de var slut i lillkillens storlek och på villervala.se finns inte den modellen, konstigt tycker jag.
Gillar Nova stars kläder men de är lite dyra tycker jag.
mysplysch kläder e ju suuuperfina på små killar!
Me and I, Lindex (tro det eller ej), Birkababy, Freshmilk... Jag älskar att köpa coola kläder till vår lilla kille. Köpte ett par grymma små Timberlandskor när han var cirka 4 månader och nu älskar jag en Evisu-luvtröja vi köpt, roliga tröjor från Lindex som sagt var och en blå/röd täckväst från Ralph Lauren. Även Ebay är toppen!!!
finns mycke snygga plysch kläder nu tyvärr så ryser jag av att ta i materialet
Exit!
Nova Star!! (www.novastar.nu) Finns bla i följande internetshoppar: www babyshop.se, smallkids.se, toddler.se, litenbutik.se, kidzshop.se, freshmilk.se. Jättecoola baggybyxor och hoodtröjor. Bra andrahandsvärde oxå på ex Tradera om du vill sälja dem sedan eftersom de är lite åt det dyrare hållet.
puffar lite
kolla på barnlycka.se
hm.com har ju endel fina basbodys
katvig och polarn o pytret har jätte fina kläder kolla in mitt galleri.....
vill du inte ha så dyra så tycker jag att lindex har fått mycket snyggt
Håller med mia1968. Lindex har faktiskt en hel del snygga bodys och velourbyxor i fina färger. Dessutom tycker jag att deras bodys håller hög kvalitet och går dessutom att tvätta i 60 grader (ett krav)
Sen säljer även Lindex Fix som är himla bra barnkläder.
Jag köper alldeles för mkt på Po P om man nu kan handla för mkt :) Massa tuffa jeans och bodysar och mössor och ja ALLT :)
Sen hittade jag faktikst på HM jätte tuffa jeans med skärp som jag köpte samt skjorta med slipover till kalastider :)
Det är så kul att klä dom tufft :):)
småfolk trollåsen molo spökfrö geggamojja fablefant moonkidswear plastisock cmig
www.google.se
www.spokfro.se
har beställt en del därifrån