• Kwela

Panik- måste hitta en klänning!

HALLO!

Har lite smått panik! Ska på ett bröllop i utlandet om en vecka. Jag har ingen klänning! Det är ett judiskt bröllop och hon som ska gifta sig skrev att jag kunde ha en "evening dress". Sedan frågade jag henne om den kunde vara kort och sa att det var ok. Vart i hela fridens namn hittar jag en finklänning? Har varit på dom vanlig affärerna som Zara, Mango, Oasis men NADA! Vill inte lägga ut flera tusenlappar!

Snälla tipsa mig på bra klänningaffärer i Stockholm! TACK PÅ FÖRHAND!!!

• Svar på tråden Panik- måste hitta en klänning!
  • Sallisen

Åhléns kanske? Aksara?

• Kwela

Ja Åhlens har jag inte varit på! Tycker bara att det är så svårt för jag vet inte vilken typ av klänning jag ska köpa.

Skolsköterskan på högstadiet hade fel ...
  • Kwela

Oj tack! Vart hittar man sådana klänningar i Stockholm?

• Sallisen
    Kwela skrev 2007-03-14 14:21:13 följande:
    Oj tack! Vart hittar man sådana klänningar i Stockholm? Skolsköterskan på högstadiet hade fel ...
    Börja med att kika på Åhléns City som sagt... jag tror att du med stor sannolikhet kan hitta något där. Aksara har nog också, de kan dock vara dyrare.
  • Kwela

Tack, ska google på Aksara för jag vet inte vad det är för affär!

• Namaste72

Finns en jättefin liten affär på Odengatan, precis nedanför Systembolaget/ Burger King mot Sveavägen. Kvinnan som jobbar där älskar kläder och hon har alltid superfina klänningar från bla Vila och några utländska märken. Superhjälpsam och bra ( kommer sakna henne nu när jag bor på Tjörn!)

• Kwela

Ok bra tips! Ligger den på samma sida som Burger eller på Systemetsidan?

• ia31

Hm aksara har väll stängt i city då dom hade klänningar där?
    annars har jag hehe två till salu.

• Sallisen
    ia31 skrev 2007-03-14 14:30:24 följande:
    Hm aksara har väll stängt i city då dom hade klänningar där?annars har jag hehe två till salu.
    Oj, har de? Där ser man...
  • Namaste72

På samma sida! Precis vid ngt internetcafe eller nåt. Jag kommer inte ihåg vad den heter. Ganska litet skyltfönster! Lycka till!

• ia31

sallisen: aa det va typ säkert över ett år sen det ligger en jättestor gina tricot där nu...

• flixflax

Kollat uff el myrorna? Där finns mer än man tror! Jag brukar inte handla på sådana ställen men blev överraskad.

Svar på tråden Panik- måste hitta en klänning!