• sheeba

Blir din hund också förvånad när den fiser?

De hundar vi har haft har reagerat när d ehar fisit antingen så lyfter de på huvudet precis som de letar efter var det kom i från. Eller klarar de inte av stanken och går så som min vovve gjorde nu precis fast han tittade först

Det finns ingen bättre mamma än mig till mina barn, precis som du är till dina!
  • Svar på tråden Blir din hund också förvånad när den fiser?
  • Forgive not forget

Hihi! Vad sött! Min hund blir lite smått "generad" och ser på en med såna där underbara hundögon, o så hoppar den i sin korg.. (Den är oftast i soffan när den fiser)

• Dävvil

Hahaha det låter kul. Nej mina hundar låtsas som ingenting. Ibland så verkar stanken bli för mycket för dem å de går in in ett annat rum.

• EvilQueen

Japp tittar dö förvånad när han fiser. så jäkla roligt.

Stöd teatern! Spela apa!
  • riot

Min hund gör nästan exakt som din, sheeba. Det roligaste är när han vaknar av att det luktar, lyfter på huvudet och luktar sig i rumpan, ser oerhört nöjd ut och lägger ner huvudet igen nöjt stånkandes.

• sheeba

Ja fast dte är bara de fisarna som låter som han verkar lyssna efter
    Annars bryr han sig inte och nu lämnade han mig kvar i sin fisdoft.

• RonjaRovardotter

Vår hund lämnar också rummet när han fisit. Speciellt om han gjort det i sovrummet på kvällen.

• Beckah82

Ja så har jag sett flera hundar göra

Min mammas tik var jätterolig för många år sedan. Vi skulle äta surströmming och öppnade en surströmmingsburk...hunden blev helt knasig...hon trodde att det var hon som luktade fisk och sprang runt och nosade sig själv där bak och tvättade och nosade och tvättade. Såg skitroligt ut

Tur man inte luktar så där bak så man misstänker sig själv när någon käkar surstömming

♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070705♥
  • sheeba
    riot skrev 2007-03-14 14:47:59 följande:
    Min hund gör nästan exakt som din, sheeba. Det roligaste är när han vaknar av att det luktar, lyfter på huvudet och luktar sig i rumpan, ser oerhört nöjd ut och lägger ner huvudet igen nöjt stånkandes.
    Hahaha!
  • Tant Groda

nu har vi visserligen en katt, men han brukar strirra på oss när han fiser. Precis som om han ska skylla ifrån sig!

• sheeba

Djur är förhärliga

• Lillgull

Min systers schäfertik försvinner illa kvickt ur rummet om ngn lägger en fjärt, hon kanse skäms å deras vägnar...kul ser det ut iaf..
    /Mia

• Annika 1983

föräldrarnas hund går också undan när hon har fisi också glor hon riktigt surt på oss precis som det e vårt fel att hon fes *S* .

* Kram *
  • mija

jaa hon kollar som att typ va de där jag =O

• sandiberu

En av våra katter fungerar som en skunk, han fiser i självförsvar. Om man håller i honom när han inte vill så brukar han fisa. Väldigt effektivt sätt att få oss att sätta ner honom :P

• BullCicci

Min bulle brukar titta bak på rumpan och undra vad som hände, han skyller oftast på svansen och försöker få tag på den... Han går därifrån när det luktar lite skumt, men när en annan fiser luktar det genast mycke bättre ;)

• enlitenbitkaka

hihi...Kenzo är en typsik vovve Ligger och slappar och så fiser han...efter ett tag börjar det lukta SÅ illa att han inte står ut med stanken och flyttar sig...! Så gör pappas vovve också..

.?:*¨¨*:?. lose your dream and you might lose your mind - mick jagger.?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Blir din hund också förvånad när den fiser?