• Torris

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Nu har man fått internet igen. Är så lycklig!
    Vi var tvungna och dubbelkolla med dem igen, ja då hade de fortfarande inte gjort någon beställning åt oss så det skulle dröja ännu längre...men hallå? Då blev vi förbannade och ringde en massa nummer och kom tillslut fram till en kvinna som skulle försöka fixa så vi skulle kunna få internet lite tidigare.
    Och det lyckades hon med!!! Tur!! Så nu kan man ju få kontakt igen...hahaha

Härligt med flera bebisar här i tråden...Och snart blir de ännu flera, några av er är ju på gång! Misströsta inte, de kommer...

Själv har jag en kille som är en riktig SKITMASKIN!
    Herregud vad det skits!
    Det jobbigaste är att han har lagt till med att när han ligger på skötbordet, DÅ ska det bajsas och kissas lite extra...
    Och inte EN gång...nej, gärna flera gånger!
    Herregud, jag tror jag byter de där handdukarna som jag har under honom 5 gånger per dag eller nåt.
    Tuuur att det finns 5 kr handdukar på IKEA!!!!

Idag får vi besök av Farmor - det ska bli så kul att få höra om hon tycker Vilgot är lik sin far som alla i min släkt säger.
    själv ser jag INGEN likhet med någon av oss...hahahaha

Okej ni märker att jag inte fått skriva på några dagar kanske...

Må prima mina vänner!

• Torris

Åh jag håller med Lillenlillen, man hinner knappt blinka så har det skrivits massor här!

Själv försöker jag titta in och läsa vad Ni andra skriver om men det är ju sällan man hinner skriva något själv, för det finns liksom någon annan som ska vara med då.

vår lilla Vilgot verkar verkligen må bra, han äter och skiter mest hela dagarna...ja, och sover lite.
    Var på BVC i torsdags och då hade han gått upp 1 kg på 2 v!!
    Vilket matvrak, eller så är det grädde i mammas bröst.
    MEn vilken skillnad det är på honom nu än för några veckor sedan.
    Nu är han mkt mer vaken, mkt mer intresserad av allt omkring sig och försöker spana in saker. Skrattar gör han med emellanåt, speciellt när jag busar med honom.
    Helt fantastiskt!

vad Ni alla är tuffa som vågar er ut och åka buss mm.
    jag har varit ute en massa, men då tar jag bilen och är inte borta längre än att jag hinner hem innan det kanske blir bråkigt.
    Det har ju dock blivit några amningar i bilen!

Det tuffaste jag gjort är att åka till IKEA förra veckan.
    Då gick vi och strosade där ... med alla andra mammalediga!
    Det är DÄR alla hänger!

Oj nu blir det mkt skrivande här...

Måste fråga Ni som blivit snittade: känner Ni er ömma fortfarande? Jag är liksom öm ovanför snittet...

• Torris

Vi har bokat dop till den9 juni och vi fick låna en cd skiva med dopsalmer som vi kan lyssna på och väja ut den vi vill ha.
    Det är ju jättebra eftersom man inte alls är så duktig på psalmer...

• Torris

Ja, kan tillägga att det är 20 psalmer på skivan..så säg till om ni behöver namn på någon psalm så kan jag hjälpa till!!

• Torris

Vad längesen jag var här inne och läste - håller på att renovera vårt kök så vi bor inte hemma just nu och har inte tillgång till internet hela dagarna!!
    Måste sätta mig ner och läsa allt ni skriver någon dag.
    Men alla är så effektiva med skrivandet så det tar nog tid!

Min lilla Vilgot han har också stl 62. Visst kan han dock ha 56 i byxor men bodys går inte. Och sen är det så olika från olika affärer också hur storlekarna är. Så en del bodys har han ju nästan 68 på (fast då är det ju iofs dubbelstl 62/68).

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4