• tellie

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Hejsan. Måste smög in och kikade hos er. Här såg trevligt ut. Får man kasta sig in i bejbi-diskussionerna, mån tro? ;)
    Blev själv förstföderska i mars!
    Kramar Anna!

• tellie

Spanade runt lite under tiden lillan sover, och såg att här kan man ju ha skoj =) Måste fråga använder era små napp?? Jag har verkligen försökt men hon bara spottar ut den. Pratade med en vän som gratulerade mig. Hon tycker det är gräsligt nu när hon ska få sin "lilla" fyraåring att sluta.

• tellie

Nämen vad är det för bebisar ni skapat? Skrik-bebisar? ;) hihi
    Det kanske kan vara värmen som spökar för dom små liven. Min lille har varit hängig och inte velat sova speciellt mycket idag. Och jag som inte kan stoppa in den ljuddämpande nappen, får gå med en bebis hängandes i nassarna hela tiden ;)
    Skämtåsido. Man klarar dessa dagar också. Hur mycket det än gråts och gapas så står man som vanligt där med ett leende på läpparna och tänker gulligull ;)
    hihi eller? ! :)

• tellie

Å vad ni är gulliga :) Har ni träffats mycket? Jag bor ju dessvärre inte i stockholm. Men tack ändå så himla mycket att du frågade sole.
    Gör alla ni andra det förresten? (bor i sthlm) hihi, måste bli en väldans massa vagnar och bebisar. hihi. MYSIGT!!!

• tellie

Hej alla glada! Ni verkar liksom jag ha njutit av denna underbara morsdag!! =) Själv blev jag bortbjuden på en helhelg. Med middagar och hemmaspa hos mina underbara syskon. Lill-Stina var så klart med och blev ordentligt ompysslad även hon.

Men å vad jag bli avis på er med era träffar!! Nästan så man blir sugen att ta sig en sväng till sthlm och haka på ngn gång ;)

Vad hittar ni på för skoj? Bara pratar och myser å klämmer på alla små bebiskinder? ;)

• tellie

Vad gör alla underbara mammor en tid som denna?? Själv är jag lite rastlös, då liten slocknade som ett ljus för en kvart sen! Hur underbart som helst.

Ngn som följer fotbollen?? Jag har den lite i bakgrunden mest för att hålla mig uppdaterad men är sport verkligen intressant egentligen??? =)

• tellie

jasså. Så hur nöjd är du nu då? Eller kastades tv:n ut för en halvtimme sen? ;)

• tellie

hihi, prickig prickig sconeskaka?? Vad är det? =)

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4