Inlägg från: Matilda83 |Visa alla inlägg
  • Matilda83

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Hej hej alla!
    Har fått tips om denna tråden och att ni träffas i Sthlm ibland, tänkte jag skulle haka på nån gång framöver om vi lyckas få till det! Det blir jag och min lille Alfred (3 mån) som kommer med i så fall!
    Kram

• Matilda83

Oj hjälp vad denna tråden bara rusar frammåt! Va inne i förrgår och hade redan 4-5 sidor att läsa för att komma ikapp! :)

Här har vi i alla fall världens segdag. JAg har inte ens orkat klä på mig än och Alfred sover redan middag =) Men nu ska jag väl ta och rycka tag lite i mig själv och mitt liv!

• Matilda83

Undrar omvädret kan påverka lillkillens humör? För idag har inte varit hans dag. Har gjort tre-fyra försök att komma ut och gå till affären men allt har bara slutat i gallskrik - en bebis med illrött ansikte och en genomsvett morsa... ha ha... så det får bli en annan dag. Nu sover han i alla fall så jag ska passa på att få i mig en vettig middag för ovanlighetens skull!

• Matilda83

Bianca2: Skönt att höra att nån mer är helt utslagen idag, man börjar ju nästan undra om han mår riktigt bra...
    Hoppas humöret kan bli lite bättre efter den lååånga tuppluren i alla fall, för han va inte kul att ha å göra med innan :)

• Matilda83

Frill: ha ha... vi brukar va klara vid nio tiden :) Har fortfarande inte gjort nåt idag, inte ens varit utanför dörrn. Alfred bara sover och däremellan är han sur.. ha ha... det va inte hans dag idag riktigt!
    Vi har nog en annan dygnsrytm här =) LÄgger honom vid 20.00 och då är han ju pigg vid halv åtta på morognen igen...

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4