Inlägg från: nileelin |Visa alla inlägg
  • nileelin

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Tjo! Här kommer vi! Har promenixat med Matilda83 och Lillie74 så nu hoppar vi in här också och följer gärna med nångång på era träffar, det blir jag och en 10-veckors bebbe vid namn Alva som kommer med i såfall.

Må så gott!

• nileelin

halloj allihopa! ja, det går riktigt fort framåt här!

Lillie74 och Karin99: angående dagis, Bävervägen ligger ju uppe vid tunnelbanan dom lite nyare husen på höjden, vet ej om det finns ett dagis där. dagiset som är vid abrahamsbergsskolan är det de som är gustav den III väg?

idag ska vi åka till täby centrum, får se vad vi kommer tillbaka med!

Ha en trevlig dag!

• nileelin

Lillen: Fy vad läskigt!!

Mitt hjärta slog också några extraslag idag när vi skulle åka till Täby centrum. Ligger bakom en lastbil som helt plötsligt tappar sin kofångare som vi kör på, hela bilen hoppar till och som tur är så slår den i på sidan så det gick bra men vi har en stor spricka i vår kofångare istället.. vill inte tänka på vad det kostar att laga sånt.. usch!

Alva har varit tvärtom av vad jag läst här ovan, hon har inte velat sova nånting idag på dagen, hon har hängt på min arm och kollat runt hela shoppingrundan i stort sett.

Ett litet tips som vi ska ägna kvällen åt: joox.net/

Där kan man kolla på filmer och tv-serier! Allt är uppladdat på sidan och sen klickar man bara på nån film eller avsnitt på nån serie och det visas upp supersnabbt, behöver inte ladda ner ngt! Så vi ska ägna kvällen åt att kolla på tredje säsongen av LOST!

• nileelin

Karin99: Jag får nog hoppa in och knipa yngst-platsen! Är 22 och fyller 23 i september..

Vi har haft en riktigt gnälldag! Alva har sovit ganska långa perioder och när hon varit vaken har hon mest gnällt och inget har funkat. Vagnen som alltid inneburit lite sömn gick helt plötligt inte alls hem! Hoppas det går över till imorgon!

Ngn som har ngt knep mot skorv? Eller tror det är skorv iaf, hon har haft jättemkt i hårbotten men det har försvunnit och nu är hon helt torr/skorvig i pannan. Har provat med babyolja men det funkar inte..

• nileelin

Grattis till sommarhuset Sole! Jag är själv uppväxt i Norrtälje och flyttade därifrån först för 3 år sedan! Det är verkligen jättemysigt där på sommaren!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4