Hej!
Det där med skrikiga kvällar skriver jag också under på. W brukar äta ofta och vara kinkik och gnällig emellan amningarna.
Han har svårt att komma till ro och att somna in ordentligt inomhus, på kvällarna brukar han decka till slut, men då är han bra skrikig innan, ska försöka mer med nappen då och se hur det går, ibland verkar han bara vilja suga och snutta.
Men det är jobbigt på dagarna, somnar i vagnen om jag drar honom men vaknar efter tio minuter, max en timma. I dag har jag varit på kort promenad så nu sover han på balkongen, det är då han sover som bäst och längst.
Lite jobbigt att gå på promenad, jag får ju inte dra vagn i uppförsbacke ännu och vi har en lång upp till oss. Så går fram och tillbaka på strandpromenaden nedanför oss, mysigt men lite långtråkigt.
Swe - Tycker det kan vara jobbigt att hålla upp W ibland när jag ammar, man blir trött i armarna och han kan slänga med huvudet och åma sig en del ibland. Hemma har jag amningskudde som ger hyfsat stöd, men brukar oftast ha en kudde eller nåt under den för att kunna vila min arm ordentligt.
Hoppas det går bra att amma offentligt idag! Har inte gjort det någongång, är nervös inför den dagen.
Lillen - Låter som du haft en toppen resa till Italien. Ska in och kika på bilderna vid tillfälle. Välkommen hem
Trots att W tar mycket tid, speciellt eftersom han sover så lite
men när han sover så blir jag rastlös. Nu sover han förhoppningsvis ett tag, men har svårt att bara sätta mig och koppla av och göra ingenting, utan tvättar, diskar, plockar och fixar istället. Ja ja, får väl försöka att koppla bort allt som måste göras och låta Erik ta hand om det när han kommer hem, vilket han gärna gör. Men är man envis och pedant så är man