Inlägg från: Karin99 |Visa alla inlägg
  • Karin99

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

SanniXx: oj, du är ju ännu värre...! Jag har varit medlem sen förra våren, typ februari...

ALVIN Henry Diego *070315* Mammas hjärta
  • Karin99

Sole och Emma3: Oj, ni ligger i topp då då...Känns ju futtigt med ynka 778 inlägg

Lillenlillen: det står på din startsida när du loggar in: "antal foruminlägg: xx"

Swenglish och Pippil8: Vad kul att era små också gillar gummorna! Alvin har tokstirrat på dem nästan sedan han var nyfödd. Och inte tröttnat än, tio veckor senare. Så det är en hit, helt klart! Pippil8, jag köpte tyget på Åhléns Skanstull.

• Karin99

Sole: Okej, det är uppfattat

Vivs: vad synd, sådana nätter har jag också då & då... hoppas du får sova lite under dagen då!

• Karin99

TRÄFF ONSDAG

Swenglish
    j79
    Hellur
    Lillie
    Bianca2
    Emma3
    Björklöv
    Sole
    Karin99

• Karin99

Min man är ju förtås världens bästa på alla sätt och vis Men EN sak är han usel på: att massera. Han försöker, men han fattar helt enkelt inte tekniken.

Så ikväll bad jag honom att massera min axlar eftersom jag kånkat lite extra mycket på 8-kilosAlvin idag, och de värker och är stenhårda...

Han masserar i kanske 1 minut och sedan säger han: alltså, jag får så himla ont i tummarna, det här går bara inte... 

Lite komiskt är det ju ändå

ALVIN Henry Diego * 070315 * mammas ögonsten
  • Karin99

Lillen: men gud vilken smart idé, jag har tänkt fråga om allas nr osv, men det blir aldrig av Jag inboxar mina uppgifter direkt!

• Karin99

Sannixx: ingen fara alls, låna på du bara

Lillenlillen: Alvin sov 18.45-07.30 i natt, han börjar ta efter Inez sköna sömnvanor

• Karin99

J79 (johanna ):
    Vad skönt att E sover så länge, inte en enda amning under småtimmarna?!

A somnade kl 20 idag, han var så himla trött- jag bara lade ner honom i spjälsängen, 2 minuter senare sov han.

skön dag idag!

• Karin99

Hej alla mödrar och grattis på vår dag!!

Jag har haft en jättebra mors dag som började med sovmorgon till kl 9 (ja, det är sovmorgon för mig ) Sen gick vi en promenad in till stan, fikade i rålis (på kafé kajak där vi gifte oss). Jag fick ett par söta ballerinaskor av Alvin i morsdag-present (fast Alvin fick säga till Dan vilka han skulle köpa) Och nu håller Dan på med middag till mig och svärmor (de två mödrarna i hans liv) och Alvplutten har precis somnat för en liten stund.

Och det är ju världens sommarvärme!!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4