Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

hej! pumpen verkade tyvärr inte funka på mig heller dock provade jag efter jag ammat så jag får se hur det går imorgon. den kostade bara 100 kr så...pippil8: det står faktiskt inte vadden heter men den fins på apotekets hemsida. 10 kr kostar den. men den verkar som sagt dålig.
    swe - supersnällt ang pumpen. tror min kompis har en sån dyr men om jag inte provar hennes så testar jag gärna din. kanske om vi ses på kulturhuset nån gång snart???. 500 kr är ju lite mer än en hundring...
    Ginger - skönt att det funka så bra idag!
    det har funkat hela dagen idag oxå - lite mer segt ikväll men än så länge inget hysterianfall. just nu leker a m killen i babysittern. de e så sööööta.
    ha en härlig kväll. själv äter jag chips m dip ( o svär över mina extrakilon)
    kram

• bianca2

swe - tack!
    önskar jag kunde svara på alla dina frågor men jag undrar samma saker. jag tror f e   mätt o bara vill ha närhet. var glad om nappen funkar, här funkar den bara ibland o i korta perioder.
    ska vi ses i kulturhuset nästa gång? jag kan alla dagar efter 13.00 utom fredag.
    kram

• bianca2

zul - vad roligt att visa upp sötisen! vi ska nog åka till pappans jobb snart vi m. har lite problem m foglossningen fortfarande så jag vill vänta ett litet tag till för det e i rotebro. men på fredag ska jag till mitt jobb för mina elever har mösspåtagning. ska bli sjukt kul!
    just nu sover a i min famn utan ersättning! hoppas han inte vaknar, men gör han det blir det ersättning. det var ju fantastiskt att sova så länge.kram

• bianca2

FRILL!!!
    skönt tt det gick bra. kramar

• bianca2

hej tjejer!
    Hoppas ni alla har en bra lördag. själv har jag varit på ettårs kalas m august. gick så bra!!!
    imorgon ska jag ut till en kompis i sollentuna. pappan river badrum hela helgen.
    ska vi ses på kulturhuset snart?
    kram

• bianca2

god morgon tjejer!
    nu vaknar mon prins! själv har killen o jag varit uppe sen 09.00 o ätit långfrukost. lyx! a somnade igår vid 22.30 efter lite ersättning. sov till 03.30, vaknade o åt, sov till 08.30, åt igen o somnade om till nu!
    hoppas dagen blir lika bra för vi ska på utflykt till helenelund.
    pippil8: hoppas väderprognosen stämmer!

ha en underbar söndag!

kram

• bianca2

hej tjejer! ni skriver ju massor!!
    zul - läskigt som bara den. skönt att det gick bra.
    lillen - välkommen hem!!! antar att du haft det grymt. e så avis.
    sole - ang samlivet har vi inte upptagit det "fullt ut", jag har efterkontroll på måndag, 5 vekor efter förlossningen så vi väntar på det. har ju inga stygn men foglossning som pajar en del. kram

• bianca2

ginger! a har oxå haft ett gnälligt dygn. påminner mycket om det du skrver men a blir bara nöjd av tutten - även om han inte ens äter...

• bianca2

hej! e gärna m imorgon.

Fika Söder imorgon em (ons) Brunogallerian kanske?
    SWe
    sole
    Sofffy
    Frill?
    bianca2

kram

• bianca2

hej tjejer! vad kul att så många som kommer imorgon, e dock lite orolig om vi alla får plats men det lösetr sig. ett utomhusställe till framtida soliga fikan är ju streets uteservering.
    idag har varit den bästa dagen hittills. vi sov till 11, sen har a varit vaken o glad ända fram till 15.00 så slockna han i vagnen. ska väcka honom snart. hoppas han e lika härlig ikväll!
    ha en skön kväll. kram

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4