Inlägg från: Swenglish |Visa alla inlägg
  • Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Sole- trist att ryggen inte är så mycket bättre, hoppas den är snäll mot dig i Barcelona! Ha det så jättebra!

Frill- Freddy är likadan, dagarna är lite hursomhelst beroende på vad vi gör, nätterna mer regelbundna. Min BVC-syrra frågar inget om hur vi gör olika saker, skönt tycker jag. hon frågar bara om det är ngt jag undrar, och sen pratar vi om det, mer lägger hon sig inte i. Verkar vara väldigt olika hur de är på BVC.

Åh bröllopet! Instämmer med tidigare talare-lycko er som har det framför er! Men detvar skönt när de var över också!

Dags att lägga sista handen vid dopinbjudningarna.

• Swenglish

Zul- ja, så skönt med kortvecka! Jag blir lätt uttråkad faktiskt om jag inte ska ut och träffa folk eller mannen är hemma...

Lillie- F hade sån dag igår, bara sov och sov. Tror det är helt normalt sålänge de är pigga när de väl vaknar.

Ginger- skönt att få sova så länge, tror jag också ska försöka göra det nån dag här framöver!

Bianca- Frisören heter Sthlm Haircare på Grindsgatan, finns på eniro. "min" frissa heter Sofia.

AbC08- jag tror det blir jätteskönt att sitta ute imorgon! Hoppas solen skiner som utlovat!

• Swenglish

Hallå! freddy sov från 10 till 05 inatt, och sen vidare till 8! Uppe en timme, sen somnade han igen...

Tror dock att det kan vara lite sent att ändra till Street nu, finns säkert de som inte kollar in i tråden igen idag utan går direkt till Nyfiken Gul. Vi kan väl ses där och gå nån annastans om det är för kallt?

• Swenglish

FIKA PÅ TISDAG KL 14 (ev. på Nyfiken Gul om vädret är bra). Annars Street.

Swenglish
    Hellur
    Lillie74
    Pippil8
    Sannixx
    Ginger
    Karin99
    J79
    bianca2
    Björklöv
    Zul
    Sofffy

Här är senaste listan, så vi vet vilka som är på väg till Nyfiken Gul. Finns det nåt ställe där i närheten som kunde funka?

• Swenglish

Jag tror inte det får plats 12 barnvagnar på Street, eller rättare sagt, det verkar inte speciellt barnvagnsvänligt...

• Swenglish

Ska vi ses vid Nyfiken Gul/Åhlens Skanstull som planerat, ordentligt påpälsade, och sen gå nån annastans om det är för kallt?

• Swenglish

Ok! Jag kommer till Åhlens om jag hinner, annrs promenerar jag ner till Nyfiken Gul. Är det svårt att hitta nån som vet? Sticker om några minuter, men tror att tex Hellur har mitt nr om det skulle vara nåt?

• Swenglish

Murgrönan och Frill- vi glömmer också de där dropparna hela tiden... Fick du skäll Murgrönan? Vad sa de då?

• Swenglish

Yes har ditt nr Hellur!
    Murgrönan- ska på koll på Sös i slutet av maj, men det är en expert på sfinkterrupturer som ska kolla mig. Annars ska jag som Pippil8 till BM Gamla stan nån gång i juni, har inte ringt än.

• Swenglish

Tack så mycket för idag! Himla trevligt som vanligt! Även om somliga frös (har man inte strumpor på så, Sofffy... ) tyckte jag det var så härligt att sitta ute! Gick sen från Skanstull till Londonviadukten (där Vikingbåtarna går), grymt skönt! Hittade tyvärr inget på Cayenne som du tipsade om Ginger, men håller med om att de hade mycket snyggt! (Letar dop/bröllopskläder...)

Sole- hoppas Viktor är glad, nöjd och okräkig till era gemensamma semesterdagar!

Emma- freddy sover också mycket nu, kanske är nån sån period.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4