• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Björklöv
    en bråkig bebis här också!
    jag tror han blir bråkig när han är jättehungrig och det inte rinner tilräckligt snabbt i flaskan. kanske kan det var så vid bröstet också?

• Sole

Lillie74
    jag har inboxat mitt nummer till dig!

• Sole

Pippi och för dom som inte hittar:

jag bor vid Skanstull och tänkte ta en promenad längs vattnet till Tanto (tar ca 20 min), om ni vill kan vi mötas upp utanför Åhlens Skanstull vid tjugo i tre?

Ska iväg en sväng nu men kikar in här innan vi ska ses!
    Skickar mitt nummer till dig Pippi!

• Sole

Hellur
    numret till amningscentrum är

Telefontid klockan 08.00 - 16.30.

Telefonnummer: 08-616 13 25.

• Sole

J79
    visst växer de sjukt snabbt!
    När V var nyfödd tyckte jag 3-månaders såg groteska ut!
    V börjar bli tung, vägde 5,2 kg idag när vi stod på vågen ihop

Hellur
    hoppas det går bra ikväll, inatt var jag ensam första gången då L var i Borlänge.
    Kan tyvärr inte ge dig bra tips om flaska när man ammar, överlåter det till experterna i tråden

• Sole

kikar in härefter en underbar dag i solen!
    Nu är det gött att vara mammaledig

Åt lunch med två kompisar i Kungsan (håller med om att det är rätt dyrt + helt knäppt att lunchen börjar kl 11.30 så man kan inte beställa innan dess) och sen mötte vi upp L för att åka till Solna och fixa pass.
    Viket roligt kort det blev!

V har knappt sovit något på hela dagen, hoppas han kan somna in snart. Han har ätit rätt dåligt ocså och åt nästan upp 140 ml när vi kom hem för att sedan kräkas upp det...kanske är han påverkad av värmen?

• Sole

Pippil8
    vi har (nu iallafall) delat upp det så att han tar mkt av byten, etc på kvällarna när han kommit hem från jobbet, men på vardagsnätter tar jag ev blöjbyten (max ett) för det känns onödigt att vi är vakna båda två. På helgnätterna tar han matning + blöjbyten på natten

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4