• Hellur

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Kikar in för att se om Sole skrivit något mer, men nej. Antar att hon är inne för att äntligen få träffa sin lilla kille.
    Håller tummarna för dig Sole!

Nu blir det soffan, tänkte kolla in det nya lördags underhållningsprogrammet med Stina. Sen blir det Djävulen bär prada och lite snacks

• Hellur

God morgon tjejer!

Här har det hänt grejer i natt igen ser jag Roligt!

Emma - Oj vad spännande. Då är du också mamma snart. Hoppas värkarna återkommer för dig.

Angelicious - Verkar som du kanske har haft förvärkar. Är nog på G för dig.

Hoppas det gått/går bra för Sole. Tänk om hon fått sin lilla pojk redan.

Själv har jag sovit gott. Förutom alla toalettbesök förstås
    Känner mig riktigt seg och trött fortfarande, och när jag tittar ut blir det inte bättre... Usch vilket trist väder.

Nu börjar jag verkligen bli avundsjuk på alla er andra. Alla verkar ha lite känningar eller förvärkar, eller redan bebis. Känns som det bara är jag kvar som inte haft något sådant och som jag kommer föda sist av alla.

• Hellur

Grattis i efterskott Björklöv!

• Hellur

Soffy - Äntligen! Vad skönt att vattnet gått, nu får du snart komma in och se din lill*
    Lycka till!!!
    Vilken ordentlig bebis du verkar ha
    Skulle vara trevligt med en fika på BB Sthlm på tisdag! Men tyvärr ser det inte ut som det blir det för min del. Här händer ingenting. Har BF på tisdag, men det är också min födelsedag så den får gärna vänta tills på onsdag isåfall

• Hellur

Swenglish - Grattis till lilla Fredrik!

Sole - Grattis till din son!

• Hellur

God morgon!

Hoppas ni kunde somna om igen Bianca och Zul. Förstår vad ni menar med att ni är less, känner precis lika dant. Och då har jag BF i morgon.

Måste säga att jag sover helt ok på nätterna. Bortsett från toalettbesök ett antal gånger och att vakna för att man vänder sig. Men har kunnat somna om nästan på en gång, vilket känns skönt.
    Däremot har jag sjukt ont i revbenen på höger sida. Bebben gillar att sparka där och nu gör det riktigt ont, känns hela tiden när jag ligger ner och till och från annars också. Dessutom har jag mer ont och är öm i magen utåt runt revbenen, gör ont när man tar på de punkterna.

Bianca - Känner mig också rastlös. Och lite nere. Har inte så mycket inbokat och har som sagt ont och man känner sig lite ensam på dagarna. Blir lite medtagen när det är sånt här trist väder också.

• Hellur

Murgrönan - Grattis och välkommen hem!

• Hellur

Swenglish - Vad söt han är

Ohhh, vad mysigt!!! Längtar otroligt efter min nu.

• Hellur

Bianca - Att vara hemma och inte göra någonting är skönt

Blir detsamma för mig. Går igenom lådor där jag dumpat papper och sånt, måste få ordning till deklarationen och bli av med allt skräp, antar att det inte blir så mycket tid för sortering och rensning senare.

Jag är en usel människa. Skulle luncha med min svägerska idag, men gravidförvirrade jag hade helt glömt bort. Typigst! Blir så arg på mig själv Som tur är är hon försående och misstänkte att det inte blev nåt när jag inte hört av mig. Så det kan gå.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4