Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
Sant som du säger, Bianca, förvärkar är i alla fall en förvarning om vad som komma skall. Men inte NÄR!!!
Ja, det gäller att tänka positivt! Nästa fredag är ju inte så långt bort
Sant som du säger, Bianca, förvärkar är i alla fall en förvarning om vad som komma skall. Men inte NÄR!!!
Ja, det gäller att tänka positivt! Nästa fredag är ju inte så långt bort
Träff på BB Sthlm i morgon låter alldeles ypperligt !!! Jag är på!
Nej, Soffy, vänta på mig!
Hoppas verkligen att det inte är falskt alarm...
Har sovit riktigt bra mellan kisspauserna, men jag undrar hur mycket jag kan sova egentligen!!! Igår sov jag en timma mellan 12-13 ca, och sedan sov jag nästan hela eftermiddagen, typ 15.30-18. Gick å la mig vid 21.30 och har som sagt var sovit riktigt gott!!! Känner att jag skulle kunna gå å lägga mig å sova igen
Det ska iofs vara bra att sova mycket innan fl men det här är ju nästan ett skämt!!!
Tack Hellur. "Firade" med ett besök hos bm Anette. Hon blev lite orolig att jag drabbats av havandeskapsförgiftning då hon såg mig, men när hon kollat blodtryck och äggvita i urinen så andades vi båda ut! Jag är bara en av dessa kvinnor som samlar på sig vatten i slutet!!!
Att somna är verkligen inga problem för mig, fast även om jag inte somnar så är det så skönt att bara ligga still och inte göra nått. Ska nog snart ta mig en tupplur igen, ska bara äta lite lunch först
Va komiskt att vi alla kvarvarande BB Sthlmare varit/ska till bm idag
Har sovit en stund efter lunchen, ska nu fixa lite i badrummet så att jag får plats för sånt som bör finnas inom räckhåll från skötbordet!
Halli hallå här är jag! Å nä, Pippil8, jag är inte på yoga, för jag har blivit tillsagd att vila! Och äta!!!
Trodde vattnet gick igår men efter samtal med BB Sthlm trodde bm snarare att det var min slempropp som gått som en vattnig flytning - se där alltid lär man sig nått nytt
Eftersom jag i samma veva fick sammandragningar tror bm att det satt igång litet lätt. Så jag försöker nu sova så fort jag får ro i kroppen, men nu är det lunchdags!
Vad less jag blir, här händer ju inte ett enda nå.... Lite sammandragningar när jag går omkring men det är allt... Kan ju inte vila eller äta mer
Fortfarande samma läge, kanske lite mer värkar i natt men inget som gjort ONT... *suck* Vad ska jag hitta på idag??? Är så less på att inte kunna göra nått förutom att ligga/sitta still
Jag hoppas verkligen det Hellur. För som det är just nu är ganska långtråkigt... Jag känner mig som en fånge i mitt eget hem
... så jag passar på att färga mina ögonfransar och ögonbryn
Och läser på aftonbladet.se att det föds flest barn den 22 mars!!! Konstigt att ingen här lyckades träffa av den dagen (inte ens jag själv
) eller??