Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Bassekatt: Det är verkligen jobbigt ibland när man måste förklara att hon är 9 veckor förtidigt född. man säger när folk frågar att hon är snart 3 månader. Då kollar dom på en och kommenterar att hon är så liten Jo, okej.. 1 månad korr

När man ska gå på första leende, fästa blocken och allt sånt så räknar jag från att hon är född den 12 mars. Så hon blir 1 månad på torsdag Hon har börjat le en massa när man pratar med henne, hon kan ligga länge och kolla på leksaker, le och "prata" med dom Blicken fäster hon, men hon tittar ofta lite i kors Hehe.. Men de rättar väl till sig sen..
    ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx

blicken ska det ju stå

• SanniXx

Säger som alla andra, en sked med AD-dropparna är perfekt. Ida har fått egna bambinoskedar Sen har hon järn som Bassekatts Emil oxå har.. + Teovent. Medicin mot andning, men den hoppas jag att vi blir av med när vi ska på återkontroll..

Idag ska vi till BVC, det ska bli kul att se vad Ida väger och mäter med tanke på att det var 2 veckor sen vi var där

• SanniXx
    Sole: Ett tips är att inte slänga ut onödigt mycket pengar på en mobil. Jag köpte en laban för 419:-. Gillar den inte alls så mycket. Ida är lika nöjd med de små nallarna jag hängt i röda band
  • SanniXx
    Frill: Du tar bussen från Odenplan i morgon va? Ska vi ta sällskap därifrån?
  • SanniXx

Koppartälten.. vart 17 ligger de? Hehe, här är en som inte varit i Hagaparken på flera år .. Ska bli kul och se om jag ens hittar er

• SanniXx
    Är det här vi ses?
  • SanniXx

LillenLillen: Tryck fast nappen med en filt eller något Jag brukar sätta fast nappen med Idas snutte.. hehe..

Ses senare.. Nu åker vi

• SanniXx

Nu ligger mina bilder från våran träff ute

• SanniXx
    Lillie74: haha, läste att du köpte likdant parasoll som sofffy.. Jag som oxå tänkte slå till på ett
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4